اخبار ورزشیفوتبال جهان

منچستریونایتد در چه حالت سانچو را به خدمت می گیرد؟

بنابه نوشته یک روزنامه معتبر چاپ آلمان، خرید جیدون سانچو توسط منچستریونایتد تنها در یک حالت ممکن است.

به گزارش پیشرو اسپرت، در ماه های اخیر خبرهای زیادی در ارتباط با علاقه و میل زیاد باشگاه فوتبال انگلیسی برای خرید سانچو از بورسیادورتموند انتشاریافته است.

در رسانه ها بارها عنوان شده مدیریت تیم اولدترافوردی برای جذب گلزن ۲۰ ساله زنبورها وارد عمل خواهد شد.البته تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

روزنامه بیلد به تحلیل این موضوع در مطلبی پرداخت. این نشریه معتبر عنوان کرد تنها در یک صورت امکان شکار مهاجم ملی پوش انگلیسی ممکن خواهد شد.

براساس این نوشته اگر منچستری ها بتوانند مجوز صعود به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را بگیرند، در آن صورت قابلیت پرداخت رقم ۱۲۰ میلیون یورو که دورتموندی ها بابت سانچو می خواهند، را پرداخت می کنند.

سانچو که از سال ۲۰۱۷ تاکنون در تیم آلمانی توپ زده، در فصل اخیر در ۴۴ بازی برای زردها، ۲۰ گل زده و ۲۰ پاس گل نیز داده است.

منچستریونایتد اکنون بعد از ۳۵ هفته از فصل جاری لیگ برتر با ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرارداشته و تا در صورت قرارگرفتن حداقل در رده چهارم در پایان فصل، می تواند مجوز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =

دکمه بازگشت به بالا