اخبار ورزشیفوتبال جهان

منچسترسیتی مشتری جدید گریلیش

جک گریلیش ممکن است در فصل آینده پیراهن منچسترسیتی را به تن کند.

به گزارش پیشرو ورزش، گریلیش در تابستان اخیر سوژه رسانه ها بود. بارها رسانه ها در مورد انتقال هافبک و مغز متفکر آستون ویلا به منچستریونایتد گزارش کردند.

منابع نزدیک به تیم انگلیسی عنوان می کردند در صورتی که شیاطین سرخ رقمی حدود ۱۰۰ میلیون پوند بابت کاپیتان ۲۵ ساله ویلایی ها هزینه کند، امکان انتقالش را خواهد یافت.

اما در نهایت پنجره نقل و انتقالاتی به پایان رسید و گریلیش مسافر منچستر نشد. او حتی در اقدامی قرارداد ۵ ساله ای را با باشگاه کنونی  امضاکرد.

با توجه به اخباری که اکنون به گوش می رسد، این احتمال هست که در تابستان و زمانی که فصل جاری به اتمام رسید، از آن دیگر تیم شهر منچستر شود.

طبق گزارش دیلی میل، منچسترسیتی به همکاری با گریلیش علاقمند است و با توجه به پتانسیل مالی قوی که دارد، قابلیت پرداخت رقمی سنگین بابت وی را دارد.

مطابق این گزارش، گریلیش از نظر پپ گواردیولا، سرمربی آبی های آسمانی، بازیکنی استثنایی است که می تواند با حضور در جمع سیتیزن ها به تیم دوم شهر منچستر کمک شایانی کند.

البته اگر آنچه اکنون گزارش شده، صورت گیرد، چنین انتقالی برای یونایتد ها ضربه مهلکی خواهد بود. زیرا آنها در تابستان گذشته ۳۵ میلیون دلار بابت جذب دونی فان دبک هزینه کرند اما بهره چندانی از این بازیکن ارزشمند هلندی نبردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا