اخبار ورزشیفوتبال ایران

منصوریان: پدیده می تواند به روزهای خوب بازگردد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ترجیح می‌دهم هافبک‌ها و مدافعان گل بزنند و برنده باشیم نه اینکه فقط مهاجمان گل بزنند.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیم فوتبال نفت آبادان مقابل پدیده در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیمم تبریک می‌گویم. خیلی بازی سختی بود. می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. حریف مقابل فشار ما دوام آورد و در آخرین لحظات که احتمالاً لطف و عنایت خدا بود توانستیم برنده شویم. بازی پدیده و گل‌گهر خیلی به ما کمک کرد. وقتی آن بازی را نگاه کردیم متوجه شدیم که آنها در ضدحمله و انتقال توپ خیلی سریع هستند و به همین دلیل آنالیز خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: راه‌های مختلف را امتحان کردیم که پدیده خوب دوام آورد. به سیدعباسی تبریک می‌گویم و او اول راه است و این شکست چیزی از توانایی‌های داود کم نمی‌کند. فکر می‌کنم این تیم می‌تواند روزهای خوبی را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درمورد اینکه گفته می‌شود تیم نفت امروز پشت گلی که زد مخفی شد، خاطرنشان کرد: نگاه‌ها خیلی متفاوت است. نگاه من به این شکل است که ما پلن خود را برای شروع بازی تغییر دادیم. با دو مهاجم بازی کردیم. اصحاب رسانه مدل دیگری نگاه می‌کنند، اما من نتیجه را می‌بینم. با شرایطی که تیم ما دارد باید آن را کنترل کنیم. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم و نقاط قوت خود را هم تقویت کنیم.

منصوریان درباره مشکل تمام کنندگی بازیکنانش، عنوان کرد: ما خط حمله‌های مختلف را آزمایش می‌کنیم و از هارمونی که می‌گذاریم باید به نتیجه برسیم. امروز با ترکیب بیت سعید و احمد وارد زمین شدیم که خیلی از آن راضی بودم. ترجیح می‌دهم هافبک‌ها و مدافعان گل بزنند و برنده باشیم نه اینکه فقط مهاجمان گل بزنند. در آینده نتایج است که می‌ماند. کیفیت خیلی خوب است و ما تا لحظات پایانی کیفیت هم داشتیم. من در آلمان بازی کردم و درس سخت‌کوشی گرفتم و به این ترتیب باید تلاش مضاعف کنیم و در تمرینات بیشتر فرصت‌های گلزنی را تمرین کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جام حذفی با ترکیب اصلی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: در جام حذفی با ترکیب اصلی وارد میدان خواهم شد. من به ۲۵ بازیکن خود اعتقاد دارم و هرکسی که خوب باشد وارد زمین می‌شود. با سایپا بازی داریم که خیلی خوب است. به یاد دارم به نیمه‌نهایی آسیا و فینال جام حذفی رسیدیم و با صنعت مس ساری که در لیگ دوم بود به مشکل خوردیم و با ضربات پنالتی برنده شدیم. جام حذفی برای ما مهم است. امروز خیلی خوشحال شدم، اما امشب تمام شده و باید به سراغ آنالیز جام حذفی برویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا