اخبار ورزشیفوتبال ایران

منصوریان: ما را از بند «ج» نجات دهید

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان شاگردانم جانانه و فیزیکی بازی کردند و در ۱۵ دقیقه آخر جان کندیم.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بابت سه امتیاز به هواداران تبریک می گویم. بچه ها خیلی جانانه و فیزیکی بازی کردند. وقتی وارد زمین می شوند باید مشکلاتشان را حل کنیم که با روحیه وارد زمین شوند. آن ها از جنس آبادان هستند. جانانه بازی کردند. ۱۰ دقیقه آخر به خاطر اخراجی که داشتیم تحت فشار قرار گرفتیم.

وی افزود: در مجموع ما ابتدا به ساکن به سه امتیاز فکر می کردیم. در بازی هایی هم که باختیم روند خیلی خوبی داشتیم اما سه امتیاز شامل حالمان نمی شد. امروز بچه ها زحمت کشیدند و به آن ها خسته نباشید می گویم. یکی دو بازیکن را نداشتیم. شروین بزرگ را دقیقه ۹۰ به خاطر مشکلات گوارشی کنار گذاشتیم. نقش او را به بیت سعید و غبیشاوی دادیم که از همه راضی هستم. به فوتبال آبادان تبریک می گویم. به حریف خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی بود. دیروز هم نوید بازی خوب داده بودم که این اتفاق افتاد.

منصوریان عنوان کرد: فرماندار به رختکن ما آمد. خوشحال شدم که راحت و بدون حاشیه با بچه های ما صحبت کرد. خوزستانی است و مشکلات آبادان را خیلی خوب درک کرده، به بچه ها قول داد با توجه به دستور استاندار در این هفته مشکل نامه شورای تامین حل شود. با توجه به اعلام آمادگی پالایش پخش امیدواریم تا پایان هفته مشکلات مالی بچه ها هموارتر و رفع شود.

منصوریان با اشاره به اخراج بازیکن نفت آبادان عنوان کرد: امید حامدیفر بازیکن جوانی است. فوتبالیست آینده‌دار و یکی از استعدادهای باشگاه ما است. اشتباه حامدیفر در آن لحظه که اخراج شد احتیاج به کار روحی و روانی دارد. باید او را متوجه کنیم. از او خیلی ناراحت هستم. بازی‌های‌مان فشرده است. ۱۵ دقیقه به شدت تحت فشار بودیم. در دفاع خیلی خوب کار کردیم و شانسی به حریف ندادیم اما اواخر بازی ۱۵ دقیقه جان کندیم و توانستیم ۲ گل‌مان را حفظ کنیم.

وی افزود: اخراج صددرصد درست بود. حامدیفر می‌گفت به من توهین کرد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و قرار نیست هرکس هر چیزی گفت واکنش نشان بدهیم. هم تیم را از حضورش خودش در بازی بعد محروم کرد هم اینکه حدود ۱۷ دقیقه به ما آسیب شدید فیزیکی زد. لازم است با او صحبت شود. در چند هفته گذشته یکبار چهار کارته شده یکبار اخراج شده و کارت زردش هم ماند.

منصوریان تصریح کرد: با توجه به اینکه سنش کم است می‌توانیم از عمل او با نام کار بی‌تجربه نام ببریم. اگر سنش بالا بود قابل بخشیدن نبود. باید با او کار روحی و روانی و آرامشش را حفظ کنیم. در بازی‌های سنگین به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا داور هیچ ملاحظه‌ای نمی‌کند ضمن اینکه تیم داوری فوق‌العاده کار کرد. در تمام صحنه‌ها حاضر بود. اگر صحنه پنجاه و پنجاه به ما می‌رسید حق‌مان بود و اگر هم نمی‌رسید واقعاً حق‌مان نبود. چند سالی است که مهدوی را می‌بینم. خیلی خوب داوری می‌کند. تیم او فوق‌العاده بود.

سرمربی نفت آبادان گفت: اگر گل دوم را نمی‌زدیم شاید دچار مشکل می‌شدیم. در کل از عملکرد تیم داوری راضی هستیم نه به خاطر اینکه بردیم. سال گذشته با آلومینیوم به پرسپولیس باختیم. داور فوق‌العاده خوب کار کرد. من هفته پیش از داور بازی با مس رفسنجان گله کردم نه به خاطر نتیجه، به خاطر شرایطی که به وجود آورد اما داور امروز خوب بود. سرحال می‌دوید. اما از جوان‌مان ناراحتم و نمی‌توانم آن را بروز ندهم. او به تیم آسیب زد. طالب دیگر بزرگان تیم باید مقداری با او صحبت کنند، خود ما هم باید با او صحبت کنیم.

وی در مورد لیست ورود و خروج نفت آبادان عنوان کرد: آنقدر بضاعت نداریم که مثل تیم‌های بزرگ لیست خروجی داشته باشیم. لیست ما آنقدر از نظر مالی پایین است. اگر هم بخواهیم خرید کنیم باید منتظر بمانیم. ششم به آبادان برمی‌گردیم و بیست و یکم تیم می‌رود. باید بنشینیم با کادر فنی تمام بازی‌ها را بازنگری کنیم و ببینیم در چه پستی احتیاج به خرید داریم. اولین احتیاج ما این است که پول بچه‌ها بیاید اگر این اتفاق بیفتد انگار ۱۶ بازیکن خریده‌ایم. باید ببینیم در کجاها ایراد داریم ولی به فکر ورودی خروجی نیستیم. به دنبال جذب منابع هستیم. از فرماندار تشکر می‌کنم. او انسانی خوب، با حال و فوتبالی است. فکر کنم عربی را هم متوجه می‌شد. من هرچه عربی در رختکن صحبت کردم او متوجه شد.

منصوریان در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه اظهار داشت: اگر قرار بود هفته اول تست استقلال و پرسپولیس شود کم لطفی محض برای بقیه تیم‌ها بود. آقایان سازمان لیگ شما که می‌خواستید تست کنید برای شهرهای دیگر هم تست می‌کردید. الان هم که خدا را شکر وضعیت آبی است. اجازه بدهید ما هم دشتی کنیم و ذوق کنیم. هوادارمان بیاید و اشعار معروفش را بخواند تا تیم جان بگیرد. پریروز ۵۰ هوادار ما سر تمرین آمدند. به خرمگاه گفتم دو روز تمرین نکردن ما درست شد، یک یک شد. تنظیم شدیم. بچه‌های ما سرعت گرفتند. دیروز ظهر هم آمدند، عمو محراب هم آمد. اینجا هم آبی است اگر اجازه بدهند تا امیکرون جان نگرفته دو هفته هم هوادار ما به استادیوم بیاید تا ما هم لذتی ببریم. حیف است.

سرمربی نفت آبادان در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:‌ من سبقه ملی و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارم. سابقه جنگیدن برای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را دارم. این زخمی که امروز تاولش ترکیده و تمامش پخش شده و آسیب آن به شکل معضل اجتماعی به سینه استقلال و پرسپولیس و هواداران‌شان خورده، باید چند سال پیش پانسمان می‌کردند. با یک چسب زخم درست می‌شد. الان از لحظه‌ای که فهمیدند این دو تیم در حال حذف شدن هستند ایران به تکاپو افتاد.

وی افزود: چرا ما همیشه کار را برای دقیقه ۹۰ می‌گذاریم؟ از روز اول هم می‌دانستیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه مشترک دارند. اموالی برای خودشان ندارند. تحت نظر وزارت ورزش هستند. سال‌ها است هر که می‌آید می‌گوید می‌خواهیم خصوصی کنیم. الان من می‌گویم باز هم خصوصی نخواهد شد. به سختی خصوصی می‌شود. من استخوان خورد کرده این باشگاه هستم. با پرسپولیس هم فقط رقیب هستیم. بیرون از زمین با هم دوستیم. برادر خودم و شریکانم پرسپولیسی هستند. درد مشترک داریم. این دو تیم بودجه ندارند.

منصوریان گفت: حالا که با این سرعت عزم همه برای حذف نشدن استقلال و پرسپولیس جزم شد، همین عزم را برای هواداران آبادان و مسجدسلیمان هم جزم کنید. اگر یاعلی بگویید بند «ج» جمع می‌شود. برای استقلال و پرسپولیس یا علی گفتید اما این کار را دیر انجام دادید. این دو تیم ۱۰ سال است آواره زمین و پول سفر هستند. چقدر گوشت بدن استقلال و پرسپولیس سلاخی شد؟ هرکه را آوردند یک میلیون دلار، ۶۰۰ هزار دلار هزینه برداشت. این پول‌ها را قرار بود چه کسی بدهد؟ چرا این دو تیم باید ۲۰۰ میلیارد تومان مشکل مالیاتی داشته باشند.

منصوریان گفت: آن سال هم که ما توانستیم خروج کنیم خودم رفتم خواهش کردم ۴ تیم آسیایی بدون پرداخت مالیات فعلا بروند برای پرچم بجنگند. اما این دوتیم آنقدر مشکل دارند. این دو تیم آبروی فوتبال کشور هستند. اگر در ۷۰ سال گذشته ۸۰۰جام بوده، ۱۵۰-۱۰۰ جام در ویترین این هاست. نشاط فوتبال ما ازبین رفت حالا همه به تکاپو افتادند. عمده برنامه‌های رادیو و تلوزیون مربوط به این دو تیم است.

وی افزود: عیبی ندارد.کمک کنند تا مسیر خوبی برای سال آینده پیدا شود. از الاتحاد که بالاتر نبودیم چندسال محروم شد. تیم های ژاپنی و کره‌ای هم محروم شدند. حالا نیم نگاهی هم به بند ج داشته باشند. تیم های نفتی اگر بند ج نباشد بودجه ان ها ۵۰۰میلیارد در سال است. بازیکن باید برای رفتن به آبادان یا مسجد سلیمان سرودست بشکند. نه اینکه همیشه آواره باشیم. بچه ها امروز فرماندار را دیدند خیلی خوشحال شدند. به او گفتم تنها امید ما شما هستید. این کاغذ شورای تامین را بگیرید. حالا که به استقلال و پرسپولیس کمک می کنید، ما را از بند ج نجات دهید. نه من منصوریان را، به شهر کمک کنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا