اخبار ورزشیفوتبال ایران

منصوریان: جوانان ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیدند

سرمربی تیم ذوب آهن گفت:بازی خوبی را انجام دادیم و جوانان ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار دو تیم ذوب آهن و فولاد در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر پیگیری شد و این دیدار تا در پایان با نتیجه سه بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا رو شکر می‌کنیم. توانستیم پله به پله برویم جلو بازی خوبی را انجام دادیم. جوانان ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیدند. کارهایی که در تمرین می‌خواهیم خدا رو شکر خوب انجام می‌دهند. امروز روزی بود که شکل بازی ما مثل بازی مقابل الوصل بودن. ما مالکیت توپ بودیم با احترام به تیم مقابل، امروز با دوست خوبم که در حوزه مربیگیری ایده‌های من را عوض کرد، من مدیون افشین قطبی هستم او در تفکرات من خیلی تغییرات ایجاد کرد. امروز با تمام احترام به او نگاه می‌کنم. تیم او در بازی قبل خیلی خوب بازی کردند. امروز بچه‌های ما به بلوغ فکری رسیده بودن.

علیرضا منصوریان پس از کسب پیروزی ۳ بر یک تیم ذوب‌آهن مقابل فولاد، اظهار داشت: از گلر خوب تیم تشکر می‌کنم، از مربی گلرها تشکر می‌کنم، از بدنساز تیم که در این مسیر به ما کمک می‌کند تشکر می‌کنم، همه ما یک تیم هستیم. همه ما می‌جنگیم که ۱۱ بازیکن داخل زمین بروند و بهترین نتیجه را بگیرند. من از عملکرد بچه‌ها فوق‌العاده زیاد راضی هستم.

وی در واکنش به این سؤال که کاش شما زودتر به ذوب آهن می‌آمدید، گفت: خدا را شکر می‌کنم، احساس می‌کنم سر آن تایمی که لحظه آن بود به این تیم آمدم، من خیلی از نمازی دوست عزیزم که برای این تیم تلاش کرد تشکر می‌کنم، برخی مواقع در متأسفانه روی یک پاشنه نمی‌چرخد انشاءالله او در ادامه مسیر موفق باشد. من به موقع به ذوب‌آهن آمدم و به خاطر حاشیه دیگر به پشتم نگاه نکردم. از سعید آذری هیأت مدیره و مدیران کارخانه تشکر می‌کنم خوشبختانه امروز یک جلسه خوب و فوق‌العاده‌ای با حضور آذری، یزدی‌زاده برگزار شد. این جلسه برای ‌آینده باشگاه بود. من را نیز به این جلسه دعوت کردند. بچه‌های ما امروز یک اتحاد خوبی با هم داشتند. آذری و مدیرعامل کارخانه به موقع دستشان را به دست هم دادند و من با یک انرژی بسیار زیادی به بازی آمدم و نتیجه جلسه باعث شد روحیه تیم عوض شود. بچه‌ها وقتی متوجه شدند حمایت آذری و بزرگان این باشگاه را دارند خیلی خوب، پرانرژی وارد زمین شدند، ذوب آهن پرچمدار کشور ما شده و همه ما باید پشت پرچم بمانیم و این تیم را حمایت کنیم، من به بزرگترهای تیم افتخار می‌کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امروز جلسه هیأت مدیره خیلی خوب بود، آنها از ۸ صبح تا ۸ صبح فردا مثل پدر از تیم حمایت می‌کنند. آذری تیم را خیلی خوب حمایت می‌کند، آذری ورزش تک‌نفره کرده است آنها در رفاقت سر خود را می‌دهند. استان اصفهان باید به همچنین مدیرعاملی افتخار کند، یزدی‌زاده پدر تیم است، خسته نباشید جانانه به شهنازی می‌گویم او پدر معنوی ذوب‌آهن بوده است. در سخت‌ترین شرایط همیشه یک اتحاد عجیبی پشت این دو تیم خوابیده است. من به موقع تشکر می‌کنم و به موقع وقتی بحثی را باید بگویم می‌گویم. شما هر هفته پشت تیم‌تان می‌مانید و به همه شما به خاطر این تلاش خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم این آخرین کنفرانس است امیدوارم با تمام توان مقابل مسجد سلیمان بازی کنیم انشاءالله خدا کمک کند در بازی مقابل الوصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی تیم ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما زحمت خیلی می‌کشیم و توکل بر خدا می‌کنیم. شما باید تیم‌تان را یکدست کنید همه چیز روی اصول می‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال که رشید مظاهری امروز در کمیته اخلاق بوده و در لیست ۱۸ نفره نیز قرار نداشت، موضوع چه بود، گفت: با توجه به اینکه رشید مظاهر و محمدباقر به هم نزدیک شدند باید شرایط را طوری در نظر بگیریم که اگر رشید یک روز بالانس نبود محمدباقر را داشته باشیم. به او مثل رشید اعتماد داریم. در مورد پستی که او گذاشته بود من با او صحبت کردم. ما خیلی اذیت شدیم. صحنه میلاد را آنها ۲۰ بار نشان دادند اما صحنه‌های عقب‌تر را نشان ندادند که شیشه نوشابه‌ها به سر بچه‌های ما می‌زدند من اگر می‌خواستم از عراق سوغاتی بیاورم کلی صندل می‌توانستم بیاورم. آنها با صندل بچه‌های ما را می‌زدند، بچه‌ای ما اذیت شدند و همچنان اذیت می‌شوند، ما هیچ گاه به عراق توهین نمی‌کنیم ما برادرهستیم آما آنها در فضای مجازی عکس ضربه زدن به بچه‌ها را منتشر کردند و این افتخار نیست. آن روز شما یک بخش را دیدید، کار را تأیید نمی‌کنم به لحاظ حرفه‌ای اما تک‌تک شما خودتان را جای رشید بگذارید قاسم حدادی‌فر برای من یک الگو است به نظرم خدا عنایت کرد چون چند نفر با شیشه به او حمله کردند، تعدادی از آنها پشت دروازه ما نشسته بودند که فارسی بلد بودند و  ۹۰ دقیقه به ما فحاشی می‌کردند. کار آنها را به لحاظ حرفه‌ای تأیید نمی‌کنم، ما با یک پرچم ایران وارد زمین شدیم اینها برای کشورشان جان می‌دهند اما وقتی خانواده و کشورشان مورد توهین قرار می‌گیرد احساساتی می‌شوند. خطه لرها امید است و آنها باغیرت هستند و شوخی‌بردار نیستند آنها در جنگ خیلی تلاش کردند. من کار بچه‌ها را از لحاظ حرفه‌ای تأیید نمی‌کنم اما بچه‌های ما را در آن بازی خیلی اذیت کردند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در آن بازی کار بچه‌های ما تدافعی بود، ما مهمان امام حسین بودیم، ما به اندازه آن کشور در ماه محرم به احترام امام حسین (ع) خرج می‌دهیم. کاش آن چند دقیقه اتفاق رخ نمی‌داد، بحث کمیته اخلاق هم بحث ترسناکی نیست، یک توضیحاتی در آن جلسه ارائه می‌شود من فکر می‌کنم سعید آذری مرد روزهای سخت است شاید می‌خواهد او را توجیه کند، بچه‌های ما به نفع پرچم کشورمان احساساتی شدند، باز هم می‌گویم من از لحاظ حرفه‌ای کار آنها را نمی‌پسندم اما آنها کار تدافعی انجام دادند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا