اخبار ورزشیفوتبال ایران

منصوریان: از برکناری‌ام بی‌اطلاع هستم و هیچ صحبتی با من نشده است

سرمربی برکنار شده تراکتورگفت: از طریق سایت باشگاه متوجه شدم که من را کنار گذاشته‌اند. هیچ توافقی با من نشده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان درباره برکناری‌اش از باشگاه تراکتور گفت: از طریق سایت باشگاه متوجه شدم که من را کنار گذاشته‌اند. هیچ توافقی با من نشده است و صحبتی با من نه مالک کرده است و نه مدیران باشگاه.

وی افزود: بی‌اطلاع هستم. تیم من یک باخت، ۳ مساوی و یک برد دارد و با تیم صدرنشین جدول ۴ امتیاز اختلاف دارد و با تیم دوم جدول ۲ امتیاز فاصله دارد.

سرمربی برکنار شده تراکتور عنوان کرد: پس از بازی با فولاد از باشگاه برای دیدار با خانواده‌ام اجازه گرفتم. وقتی وارد فرودگاه مهرآباد شدم از طریق سایت باشگاه متوجه شدم مرا کنار گذاشته‌اند. نمی‌دانم در هفته پنجم چرا برکنار شده ام؟

منصوریان اضافه کرد: خبر قطعی نگرفته‌ام و مشخص نیست آیا این خبر قطعی است یا اینکه فقط چنین چیزی را در سایت گذاشته‌اند. مانند مردم از برکناری‌ام سورپرایز شدم. همیشه فکر می‌کردم برای مربی ای که بازیکنان جدید می آورد و تیم را تغییر می‌دهد، نتیجه نگرفتن تا هفته پنجم عادی است.

وی افزود: کمترین توقع‌ام این بود بعد از چهار امتیازی که در این دو هفته  کسب کردیم و در دیدار با فولاد خیلی خوب بازی کردیم شانس درست کردن تیم تراکتور را داشته باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا