اخبار ورزشیفوتبال جهان

ممنوعیت هرگونه فعالیت ورزشی به دستور نخست‌وزیر هلند؛ اردیویسه نیمه تمام می‌ماند

با اعلام نخست وزیر کشور هلند انجام هرگونه فعالیت ورزشی تا ماه سپتامبر(اواسط شهریورماه) ممنوع شد و با این تصمیم عملا لیگ فوتبال هلند نیمه تمام خواهد ماند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت گل، مارک روتن، نخست وزیر کشور هلند انجام هرگونه فعالیت ورزشی را تا (اول سپتامبر) ۱۱ شهریور ممنوع اعلام کرد و به این ترتیب این کشور فرصت کافی برای پایان دادن به رقابت‌های فصل جاری اردیویسه نخواهد داشت.

این در شرایطی است که پیش از این قرار بود تا اول ژوئن (۱۲ خرداد) محدودیت هایی برای برگزاری رقابت‌های ورزشی در این کشور وجود داشته باشد و پس از آن اوضاع بررسی شود.

رقابت‌های فوتبال هلند در اوایل ماه مارس تعلیق شد و این در شرایطی بود که ۹ هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود و آژاکس در صدر قرار داشت.

روته همچنین اعلام کرد که تا اوایل پاییز در صورت برگزاری مسابقات، هیچ تماشاگری در ورزشگاه‌ها حضور نخواهد داشت.

وی گفت: این کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم و با عدم رعایت فاصله اجتماعی با موج دیگر شیوع این ویروس مواجه خواهیم شد. ما نمی‌خواهیم که این ویروس باردیگر زنده شود.

با این شرایط باید دید که مسئولان اردیویسه (لیگ فوتبال هلند) در نهایت چه تصمیمی برای تیم قهرمانی و شرایط سایر تیم‌ها خواهند گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا