اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مقدماتی قهرمانی آسیا: برتری ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان

تیم ملی جوانان ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های ملی جوانان ایران و قرقیزستان عصر امروز در اولین دیدار از چارچوب رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی این دیدار را تهاجمی را آغاز کردند و در دقیقه دوم، ضربه عرفان قربانی به تیرک دروازه قرقیزستان اصابت کرد. تیم حریف که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد در شوک شروع خوب ایران قرار گرفت. جوانان ایران توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما حریف با دفاعی همه جانبه، مانع گلزنی ملی پوشان جوان شد.

در ادامه حملات تیم ملی، ابتدا در دقیقه ۳۱ شوت زیبای عرفان قربانی را سنگربان قرقیزستان به خوبی مهار کرد و یک دقیقه بعد ضربه فرهاد زاوشی دوباره به تیرک حریف برخورد کرد. در ادامه نیمه نخست هم‌حملات تیم‌ملی با بدشانسی به گل نرسید تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم ملی پوشان ایران مثل نیمه نخست بازی را تهاجمی آغاز کردند تا اینکه حملاتشان در دقیقه ۷۱ جواب داد. جایی که امین حزباوی کاپیتان تیم ملی روی ارسال علی اکبر رنجبر از ضربه ایستگاهی، دروازه میزبان زا باز کرد. در ادامه شاگردان مرفاوی بازی را اداره کردند و توانستند در پایان سه امتیاز بسیار با ارزش را از پیکار با قرقیزستان کسب کنند.

تیم ملی در دومین بازی خود در این رقابت‌ها جمعه از ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی ( ۱۴:۳۰ به وقت تهران) به مصاف تیم ملی جوانام برونئی می‌رود که در بازی نخست با ۵ گل از امارات شکست خورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا