اخبار ورزشیسایر اخبارورزش تهران

مقام سومی تهران در مسابقات میانداری نونهالان قهرمانی کشور

رقابت‌های زورخانه ای “جام شهید طوقانی” در رشته ۱۲گانه انفرادی و هنر مرشدی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو ورزش ، مسابقات میانداری نونهالان و نوجوانان طی ۳ روز از چهارشنبه سی و یکم مردادماه تا جمعه دوم شهریورماه ۱۳۹۷ در زورخانه های حضرت ابوالفضل (ع) و خیبر شهرستان شاهرود  استان سمنان با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده از ۱۶ استان کشور که شامل استانهای کرمان، اصفهان، فارس، البرز، مازندران، قم، زنجان، بوشهر، تهران، مرکزی، قزوین، سمنان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد و گیلان می شد در رده های سنی نونهالان (منفی و مثبت ۴۰ کیلوگرم) و نوجوانان (منفی و مثبت ۶۰ کیلوگرم) برگزار شد.

در پایان این رقابتها در مجموع امتیازات تیمی در رده سنی نونهالان استان البرز با ۲۸ امتیاز، قهرمان جام شهید طوقانی شد و تیم های استانهای مازندران و تهران با ۲۴ و ۲۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مجموع امتیازات تیمی در رده سنی نوجوانان استان اصفهان با ۲۶ امتیاز، قهرمان جام شهید طوقانی شد و تیم های استانهای خراسان رضوی و البرز با ۲۰ و ۱۹ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =

دکمه بازگشت به بالا