اخبار ورزشیتوپ و تور

معروف: ۹۰ درصد راه را رفته‌ایم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما صعود به مرحله نهایی است و تا اینجا ۹۰ درصد راه را طی کردیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید معروف پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی آسانی نبود. این بازی برای ما سخت شروع شد، اما خدا را شکر با کنترل بازی موفق شدیم به هدف خود برسیم.

وی ادامه داد: سرویس‌های خوبی زدیم که یکی از عوامل موفقیت ما بود. به همه بازیکنان تبریک می‌گویم. ما با ترکیب های متفاوتی بازی کردیم و باید بازهم این پیروزی را به همه تبریک بگویم.

معروف درخصوص غیبتش در نشست خبری روز گذشته خاطرنشان کرد: دیروز نمی‌دانستم کنفرانس خبری برگزار می‌شود به همین دلیل نیامدم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما صعود به مرحله نهایی است و تا اینجا ۹۰ درصد راه را طی کردیم. فردا باید مقابل فرانسه بازی کنیم؛ آنها تیم خوبی هستند. ما فقط یک بار مقابل این تیم پیروز شده ایم. امسال شرایط بهتری داریم. بازی فردا تقابل فرد یعنی کاپیتان ها نیست. دو تیم ایران و فرانسه باهم بازی دارند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا