اخبار ورزشیتوپ و تور

معروف: فکر نمی‌کردیم که به فینال راه پیدا کنیم/ با بهترین‌های جهان بازی کردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در آغاز لیگ ملت‌ها فکر نمی‌کردیم که به فینال راه پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سایت فدراسیون جهانی در مطلبی به بررسی تیم‌های حاضر در فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ پرداخت و در آن گوشه‌ای از صحبت‌های مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های حاضر را نوشت. در بخشی از این گزارش آمده است که تیم ایران با کسب ۱۲ پیروزی و ۳ شکست و ۳۳ امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت و  به عنوان نخستین تیم راهی مرحله فینال شد. حالا تیم ایران قصد دارد نخستین عنوان خود را در لیگ ملت‌های جهانی به دست بیاورد و برای این چالش آماده است.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درخصوص تفکرات خود و تیمش در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. تمام تیم‌های حاضر در فینال قدرتمند هستند. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به هدف خود برسیم.

وی ادامه داد: در آغاز لیگ ملت‌ها فکر نمی‌کردیم که به فینال راه پیدا کنیم. با بهترین‌های جهان بازی کردیم و قدم به قدم جلو رفتیم. برای ما مهم بود که دو هفته در خانه و مقابل چشم تماشاگران خودی بازی کنیم. هیچکس نمی‌تواند مسابقات را پیش‌بینی کند. هدف ما این است که عملکرد خوبی در فینال داشته باشیم.

برنامه مسابقات مرحله نهایی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۰ تیر
ساعت ۲ بامداد: برزیل – لهستان
ساعت ۵ بامداد: آمریکا – فرانسه

جمعه ۲۱ تیر
ساعت ۰۲٫۳۰ بامداد: ایران – لهستان
ساعت ۰۵٫۳۰ بامداد: روسیه – فرانسه

شنبه ۲۲ تیر
ساعت ۰۲٫۳۰ بامداد: ایران – برزیل
ساعت ۰۵٫۳۰ بامداد: آمریکا – روسیه

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود و برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه یک میلیون دلاری لیگ ملت‌ها مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا