اخبار ورزشیورزش تهران

معرفی برترین های مسابقات آزاد گلف استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان

مسابقات آزاد گلف استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان و زیر ۱۸ سال، امروز جمعه بیست آبان‌ماه برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، این مسابقات با حضور ۱۴ بانو و ۱۵ آقا در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که در پایان نفرات برتر در سه بخش انتخاب شدند.

همچنین به منظور پشتوانه‌سازی، استعدادیابی و ایجاد انگیزه، مسابقه‌ای نیز برای نوجوانان زیر هجده سال برگزار شد که در پایان ابولفضل طائب، پارسا قدوسی و صبا اویسی توانستند امتیازات برتر را کسب کرده و عنوان برترین ها را در این رده سنی به خود اختصاص دهند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات، رحیمی پور سرپرست هیات، سربازی سرپرست دبیری، پیام نظر مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، بامیری عضو هیئت‌رئیسه هیات گلف، شیرازی سرپرست هیات گلف شمال شرق و علی پورحیدری فرزند مربی اسبق تیم‌های ملی و استقلال حضور داشتند.

قرار است این مسابقات به صورت ماهیانه برگزار شود و نتایج مسابقات گلف استان تهران به‌شرح ذیل حاصل شد:

آقایان:
۱. امیر زوینی اسکور
۲. حمید نژاداسدی
.۳ عیسی رحیمی
بانوان :
۱. الهام محمدی
۲. الهه سربازی
۳. هلیا چترنور
زیر ۱۸ سال پسر :
ابوالفضل طائب و پارسا قدسی
به صورت مشترک
زیر ۱۸ سال دختر :
صبا اویسی

گفتنی است بهناز سربازی، لیلا سربازی، حنانه کاظمی، مائده خلیل زاده، لیلا مجلسی و برزگری، علویون و منفرد به عنوان کادر اجرایی این مسابقات در برگزاری این دوره مشارکت داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا