اخبار ورزشیورزش تهران

معرفی امیرحسین محمودی (پدیده این روزهای فوتبال پایه تهران)

امیرحسین محمودی یکی از جوانان تهرانی می باشد که تاکنون زحمات فراوانی برای رسیدن به جایگاه فعلی اش کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، با توجه به سیاستهای پایگاه خبری پیشرو اسپرت در امر معرفی پیشکسوتان،قهرمانان و ورزشکاران ایران اسلامی ،خبرنگار این پایگاه خبری این بار به سراغ پدیده این روزهای فوتبال پایه تهران رفته است. پدیده ای که می بایست به وی نگاه ویژه ای شود.

امیرحسین متولد ۱ خرداد ۱۳۷۸ متولد تهران می باشد، وی فوتبال خود را از تیم پرسپولیس تهران در رده نونهالان آغاز و سپس در ادامه به تیم نوجوانان استیل آذین پیوست و فوتبال خود را در این باشگاه ادامه داد.

محمودی که برای رشد و پیشرفت خود در فوتبال پایه تهران زحمات فراوانی کشیده بود در ادامه ی زندگی فوتبالی خود به تیم جوانان نفت نوین تهران پیوست و فوتبال خود را زیر نظر مربیان وقت این تیم در لیگ دسته اول تهران ادامه داد.

این بازیکن رده پایه تهران، سپس به تیم جوانان تیم ب پرسپولیس تهران به مربیگری آقایان کلهر عبدی پیوست و بعد از یک دوره به تیم فوتبال کیان پدیده تهران در رده امیدهای لیگ برتر تهران آمد و فوتبال خود را در این تیم تاکنون پیگیری کرده است.

از خصوصیات فنی این بازیکن می توان به هجومی ،سرعتی و تکنیکی کار کردن در مستطیل سبز اشاره کرد.

امیرحسین محمودی جوان جویای نام تهرانی هم اکنون در تیم کیان پدیده تهران در پست هافبک راست به بازی گرفته می شود و طی ۱۰ بازی با ۵ پاس گل توانسته کمک شایانی به تیم خود داشته باشد.

امید است مسئولین امر نگاه ویژه ای نیز به تیم های پایه و بالخصوص بازیکنان مستعد داشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا