اخبار ورزشیورزش بانوان

معرفی اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان

فدراسیون هندبال در احکامی که کادر فنی تیم ملی بانوان را معرفی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، یک روز پس از اعلام آمادگی و ثبت نام تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ خردادماه، در احکامی کاور فنی را معرفی کرد.

براین اساس عزت الله رزم گر به عنوان مدیر فنی، خدیجه قانع مربی، نشمین شافعیان به عنوان مشاور فنی و ناهید مقبول به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان کشورمان معرفی شدند. 

براساس اعلام افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، با معرفی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان یک روز پس از ثبت نام در رقابت های قهرمانی زنان آسیا، در چند روز آینده اسامی دعوت شدگان به اردوی آمادگی این تیم اعلام خواهد شد و ملی پوشان هندبال بانوان کشورمان اردوی آماده سازی خود را بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آغاز خواهند کرد. 

رقابت های قهرمانی هندبال بانوان آسیا به میزبانی کره جنوبی از ۲۴ شهریور تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در صورت حضور ۱۲ تیم در این مسابقات، ۶ تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد و در غیر اینصورت و حضور کمتر از ۱۲ تیم سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود.

با تصمیم فدراسیون هندبال تیم ملی بانوان کشورمان تقریبا پس از چهار سال در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا