اخبار ورزشیورزش های رزمی

معرفی اسامی ملی‌پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا

سازمان تیم‌های ملی، ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از ۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی “بیروت” لبنان برگزار می‌شود.

برهمین اساس آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

آرمین هادی پور (۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (۸۰- کیلوگرم) و سجاد مردانی (۸۷+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده (۴۹- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۵۳- کیلوگرم)، ناهید کیانی (۵۷- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (۶۲- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۷۳- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۷۳+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، با اشاره به ورزشکارانی که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده‌اند، اظهار داشت: در سومین دوره این رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، ۱۹ تکواندوکار در بخش مردان و ۸ تکواندوکار در بخش زنان موفق به تصاحب مدال شدند. تکواندوکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند می‌توانند علاوه بر نفرات اصلی با در نظر گرفتن شرایطی در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ اگر در یک وزن، ۲ یا ۳ تکواندوکار حضور داشته باشند، ورزشکاری که مدال بالاتری گرفته باشد می‌تواند به همراه تیم اصلی در رقابت‌های آسیایی شرکت کند. چنانچه در یک وزن دو نفر مدال برنز کسب کرده باشند اولویت با تکواندوکاری است که به قهرمان باخته باشد و اگر به هر دلیلی نفرات برتر نخواهند از سهمیه خود استفاده کنند نفر بعدی جایگزین می‌شود.

وی افزود: تکواندوکاران تنها در وزنی که سهمیه کسب کرده‌اند می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ ورزشکاران واجد شرایط باید در اسرع وقت به صورت کتبی آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند، فدراسیون تکواندو به منظور تسهیل حضور این نفرات شرایطی را در نظر گرفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا