اخبار ورزشیفوتبال ایران

مطهری: پرسپولیس با همه کمبودها در زمین حرف می زند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود همه کمبودها همیشه سعی کرده‌ایم بیشتر از صحبت کردن تلاش کنیم و حرف‌مان را در زمین بزنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید مطهری درباره تاثیر تست پزشکی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ایفمارک روی شناخت کادرفنی این تیم از وضعیت بازیکنان اظهار داشت: صد در صد تاثیرگذار است. از مجموعه ایفمارک که برای اطلاع از وضعیت فیزیکی و جسمانی به ورزشکاران و مربیان کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم خود را برای یک فصل فوق‌العاده آماده کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در فاصله ۱۳ روز تا دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با وجود همه کمبودها همیشه سعی کرده‌ایم بیشتر از صحبت کردن تلاش کنیم و حرف‌مان را در زمین بزنیم. خیلی مشکل داریم اما مجموعه ارکان باشگاه و کادرفنی برای پشت سر گذاشتن آنها زحمت می‌کشند. سعی داریم تا روز بازی با الهلال که ۲۴ مهر است در اوج کاری خودمان باشیم.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: تنها موضوعی که ما را اذیت می‌کند، ریتم بازی نداشتن است. خیلی خوب است یک تیم در سیکل بازی و هفتگی مسابقه دادن باشد. الهلال نسبت به پرسپولیس این مزیت را دارد ولی این امر سبب نمی‌شود تلاش نکرده و به بازی خوب و قوی فکر نکنیم. نهایت تلاش خود را می‌کنیم. همیشه در کمبودها کار و تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری درمورد برگزار نشدن لغو سوپرجام به دلیل مخالفت سرمربی تیم ملی و بدون بازی رسمی اعزام شدن پرسپولیس به ریاض گفت: هرچه هم بازی دوستانه تدارک ببینیم شرایط دیدار رسمی را ندارد اما همیشه بحث ما همکاری با تیم ملی است زیرا اولویت ما این موضوع است اما دوست داریم فدراسیون هم در کنار باشگا‌‌ه‌ها باشد نه در مقابل باشگاه‌ها. دوست داریم همکاری خیلی خوبی وجود داشته باشد زیرا پرسپولیس هم در بازی‌های بزرگی شرکت می‌‌کند و باید موفق باشد تا بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

وی در گفت و گو با واحد مرکزی خبر افزود: همیشه سعی و تلاش ما این بوده است که نهایت تعهد را داشته باشیم. به کارمان ایمان داریم و سعی داریم در عربستان هم موفق باشیم تا هواداران را راضی نگه داریم. در فضای مجازی خیلی به ضعیف بودن الهلال اشاره می‌کنند. مردم ما فقط دیدار این تیم با استقلال را دیده‌اند اما دیدارهای این تیم بعد و پس از آن مسابقه را دیده‌ایم. واقعا تیم توانمندی است به ویژه در خط حمله با بازیکنان خارجی‌اش فوق‌العاده هستند. الهلال تیم قابل احترامی است اما ما هم پرسپولیس یعنی بهترین تیم آسیا هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا