اخبار ورزشیفوتبال ایران

مطهری: برنامه ما به صورت کامل عملی نشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی کردیم برنامه‌ای که داریم در بازی عملیاتی شود اما به صورت کامل این اتفاق نیفتاد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید مطهری پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بازی هفته اول آن‌ها مقابل فجر سپاسی، بازی سختی را پیش بینی می‌کردیم. سعی کردیم برنامه‌ای که داریم در بازی عملیاتی شود. به صورت کامل این اتفاق نیفتاد. در نیمه اول توقع ما خیلی بیشتر بود. شریط نرمال و خوب همیشه‌مان را نداشتیم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت هایی که کردیم ریتم بازی تیم بهتر شد و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا نساجی نسبت به فصل قبل تغییر کرده است، گفت: نساجی همیشه تیمی قابل احترام و خیلی خوب است. خودم در این تیم سابقه مربیگری دارم. می دانم هوادارانش عاشقانه این تیم را دوست دارند. برایشان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطهری در مورد اینکه با کادرفنی نساجی جروبحثی داشت و گفته می‌شود داور به نیمکت پرسپولیس کارت نمی‌دهد، عنوان کرد: نه اصلا چنین چیزی نبود. نگاه شما را نمی‌دانم. ما سعی می کنیم همیشه کارمان به کار خودمان باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا