اخبار ورزشیفوتبال ایران

مصلح: بعد از برانکو کار سختی داریم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم و احتمال حضور سرمربی جدید واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تمدید قرارداد با پرسپولیس و جدایی برانکو از این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: بعد از شجاع خلیل‌زاده دومین بازیکنی بودی که قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی.

شاید اگر سفر خارجی نمی‌رفتم حتی قبل از شجاع قراردادم را تمدید می‌کردم چرا که بعد از مسابقات لیگ و جام‌حذفی اول به نجف رفتم و سپس راهی بیروت شدم و به خاطر همین دو سفر تمدید قراردادم کمی طول کشید هر چند که مسئولان باشگاه قبل از بازی با سپاهان در جام‌حذفی با من تماس گرفتند تا قراردادم را تمدید کنم اما من به آنها گفتم اجازه بدهید ابتدا لیگ تمام شود و بعد به دنبال تمدید قرارداد باشیم. بعد از آن یک بار قبل از سفر به نجف و یک بار هم زمانی که پای پله هواپیما بودم و می‌خواستم به بیروت بروم از من خواستند تا قراردادم را تمدید کنم اما به آنها گفتم اجازه بدهید از بیروت برگردم و بعد قراردادم را تمدید کنم. بعد از آن هم که من در سفر بودم آقای برانکو از پرسپولیس جدا شد و بعد از اینکه باز هم باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس گرفت در نهایت قراردادم را تمدید کردم. باور کنید اهل ناز کردن و کلاس گذاشتن نیستم اما پیشنهادهایی هم داشتم هر چند که از قبل گفته بودم که اولویت من پرسپولیس است و خوشحالم که حالا قراردادم را برای دو سال دیگر تمدید کردم.

فارس: پرسپولیس چند فصل فوق‌العاده داشت و تو هم دو سال این شرایط را تجربه کردی. فکر می‌کنی این روند را می‌توانید در دوران بعد از برانکو هم ادامه دهید؟

من دو سال رویایی را در پرسپولیس سپری کردم و خوشحالم که در بهترین پرسپولیس تاریخ بازی کردم. این دو سال برای همه ما عالی بود اما قطعاً با رفتن آقای برانکو کار سخت می‌شود. به دلیل ثباتی که وجود داشت ما توانستیم بهترین نتایج را بگیریم و امیدوارم که هر کسی بعد از آقای برانکو می‌آید بتواند خیلی زود خودش را با شرایط وفق دهد و ما هم نتایج خوبی بگیریم. مربی جدید باید خیلی زود پرسپولیس را به ثبات برساند تا مثل زمان آقای برانکو نتایج خوبی بگیریم هر چند که بعد از برانکو کار ما خیلی سخت خواهد بود.

فارس: به نکته خوبی اشاره کردی. با رفتن آقای برانکو شرایط پرسپولیس چطور خواهد شد؟

در ایران همیشه شاهد بودیم که ثبات می‌تواند باعث نتیجه‌گیری شود اما برخی از تیم‌ها خیلی زود مربی عوض می‌کنند و به مشکل هم برمی‌خورند. در پرسپولیس دیدیم که ثبات مربی‌گری باعث شد نتایج خیلی خوبی بگیریم اما با رفتن آقای برانکو ما دچار مشکل خواهیم شد. همه چیز به انتخاب مربی بعدی بستگی دارد چرا که دوران بعد از برانکو کار برای ما سخت خواهد بود. باید تلاش کنیم تا حداقل بتوانیم فصل آینده مقام در خور شأن نام پرسپولیس را کسب کنیم.

فارس: برانکو در صحبت‌هایی عنوان کرد که پرسپولیس نیاز به اندیشه جدید دارد. به نظر خودت پرسپولیس نیاز به اندیشه جدید دارد یا با برانکو می‌توانست روند خوبش را ادامه دهد؟

این صحبت‌های آقای برانکو است و خودش بهتر می‌تواند در این باره صحبت کند اما ما با شرایط او خودمان را وفق داده بودیم و نتایج خیلی خوبی هم گرفتیم و شاید اگر برانکو می‌ماند این روند ادامه‌دار بود. ما دو سال خیلی خوب را با هم داشتیم و من به عنوان یک بازیکن لیگ یکی زیر نظر او آنقدر پیشرفت کردم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتم و چنین پیشرفتی شاید برای هر بازیکنی رخ ندهد اما من کنار آقای برانکو رشد کردم و او همیشه به من اعتقاد داشت و می‌دیدید که در پست‌های مختلف از من استفاده می‌کرد اما جدایی او برای همه ما سخت خواهد بود.

فارس: صحبت از حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شنیده می‌شود. نظر تو درباره حضور او به عنوان جانشین برانکو چیست؟

راجع به مربی جدید نمی‌شود حرف زد چرا که الان خیلی زود است که بخواهیم درباره این مسائل صحبت کنیم. ابتدا باید اجازه دهید سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود و منطقی است که الان در این باره صحبت نکنیم. هر زمان مربی جدید انتخاب شد می‌توان درباره فعالیت و عملکرد او صحبت کرد.

فارس: پرسپولیس در سه فصل اخیر از ۹ جام ممکن ۷ جام را به دست آورد. الان قبول داری که انتظارت از پرسپولیس خیلی بالا رفته است؟

ما ۷  جام گرفتیم و کار بسیار سختی انجام دادیم که در ایران هیچ تیمی به آن نرسیده است اما امیدوارم با روشن شدن وضعیت پرسپولیس و حمایت هواداران بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم. شاید مثل سال‌های قبل نتوانیم این همه جام بگیریم اما باید به جایگاهی که لیاقت پرسپولیس است برسیم تا دل هواداران پرسپولیس شاد شود.

فارس: در پرسپولیس ماندی و این در حالی است که محمد انصاری و محمد نادری هم شانس زیادی برای ماندن در پرسپولیس دارند. رقابت در این شرایط سخت نخواهد بود؟

ما سال قبل هم همین شرایط را داشتیم و طبق نظر سرمربی تیم هر بازیکنی که بهتر بود به زمین می‌رفت. در کل مهم این است که پرسپولیس موفق شود و این از هر چیزی مهمتر است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا