اخبار ورزشیورزش تهران

مصاحبه‌ای که باعث لغو مسابقات اسکواش تهران شد

فدراسیون اسکواش امروز با ارسال نامه‌ای، برگزاری یکدوره مسابقات بین المللی اسکواش در تهران را مشروط اعلام کرد.

به گزارش  پیشرو ورزش و به نقل از خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ قرار بود رقابت‌های بین المللی اسکواش به میزبانی هیئت استان تهران در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار شود که امروز مسعود سلیمانی با ارسال نامه‌ای خطاب به آقای علی کتابفروش رئیس کمیته مسابقات موافقت با اجرای این رقابت‌ها را منوط به تغییر سالن محل برگزاری از حیدرنیا به مجموعه ورزشی انقلاب اعلام کرده است.

برای مشاهده متن نامه اینجا کلیک کنید

تاخیر در ارسال مدال‌ها هدفمند بود

ماجرا از این قرار است که در پایان مسابقات یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش که هفته گذشته برگزار شد، مدال‌های نفرات برتر با تاخیر و پس از پایان مراسم اختتامیه به محل برگزاری بازی فینال رسید، براساس وظایف سازمانی فدراسیون مسئول تهیه و ارسال احکام و مدال‌های برترین‌ها بوده است.
پس از پایان رقابت‌ها و مراسم اختتامیه که تنها با ارائه هدایای نقدی انجام شد، رئیس هیئت اسکواش تهران اعلام کرد: فدراسیون بنا به برخی موارد مدال‌ها را ارسال نکرده و این امر توهینی به مسابقات و برگزارکنندگان بوده است و از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی دارم.
محمد آران افزود: امیدوارم فدراسیونی‌ها هدف از این موضوع و مشکل بوجود آمده را اعلام کنند چرا که اگر ما در روز فینال تدبیر نمی‌کردیم در مسابقات بین المللی که با هدف ارتقاء رنکینگ جهانی بازیکنان برگزار شده بود، آبروی اسکواش ایران زیر سوال می‌رفت.

پیک توبیخ و اخراج شد

رئیس فدراسیون اسکواش در این خصوص، گفت: فدراسیون مدال‌ها و احکام ورزشکاران را صبح روز ۹ اسفند برای هیئت که در ورزشگاه حیدرنیا قرار دارد، ارسال کرد، متاسفانه راننده پیک در بین مسیر از مجموعه انقلاب تا مقصد بدون توجه به زمان کار‌های شخصی اش را انجام داده و نیم ساعت بعد از پایان مراسم اختتامیه مرسوله را به هیئت استان تحویل می‌دهد.
مسعود سلیمانی گفت: بلافاصله بعد از باخبر شدن از شرایط به مسئول مربوطه وضعیت را اطلاع دادم و این امر اخراج راننده پیک را در پی داشت، اما متاسفانه مسئولین هیئت پایتخت از این اتفاق که در هر فدراسیون احتمال وقوع آن زیاد است، با مصاحبه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کردند که فدراسیون هدفمند این کار را انجام داده است.

لغو یا جابه جایی مسابقات تهران

مسئولان فدراسیون در شرایطی از هیئت استان تهران خواستار تغییر محل برگزاری مسابقات بین المللی را شده اند که هزینه این پیکار‌ها را قرار است بخش خصوصی متحمل شود و قرارداد‌ها از ماه‌ها قبل بسته، اجاره بهای زمین‌ها پرداخت شده است و ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز اجرای این رقابت‌ها را در ورزشگاه حیدرنیا صادر کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا