اخبار ورزشیورزش تهران

مشارکت خوب ورزشکاران و جوانان استان تهران در پاکداشت طبیعت ارتفاعات توچال

پیست اسکی توچال واقع در شمال پایتخت، امروز جمعه (۴ مرداد) طی برنامه ای با شعار «کوه ها برای زندگی ما حیاتی هستند» به مشارکت ورزشکاران، هنرمندان و دوستداران طبیعت از انواع نخاله پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، پاکداشت طبیعت ارتفاعات توچال با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، کلانتری مدیرکل محیط زیست، افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ، گل محمدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شمیرانات، پردیس، ری، پیام نظر، دکتر سلطانی و خرم مدیران ستادی اداره کل در ایستگاه هفتم انجام شد.
حضور بیش از ۴۰۰ نفر از کوهنوردان، اسکی بازان، ورزشکاران و جوانان در مسیر پاکسازی ایستگاه ۷ قابل توجه بود. این طرح پاکسازی از ساعت ۶:۳۰ صبح جمعه از ایستگاه شماره یک تله کابین توچال آغاز ‌شد و با مراسم اختتامیه در ایستگاه شماره ۷ در ساعت ۱۲ ظهر به اتمام ‌رسید.
طرح مذکور در راستای فرهنگ سازی احترام به طبیعت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با عنوان ستاد پاکداشت طبیعت برنامه‌ریزی و اجرا شد.
در جریان این برنامه، رضا گل محمدی در ایستگاه تندرستی، واقع در ایستگاه یکم مجموعه فرهنگی ورزشی تله کابین توچال، جهت شرکت در طرح ملی پایش فشارخون حضور یافت.
وی در مراسم پایانی پاکداشت طبیعت ارتفاعات توچال گفت: امروز مسئولیت اجتماعی ورزش و جوانان در دومین سال برنامه پاکسازی، بهترین پیام برای جامعه سالم و با نشاط بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: استقبال خوب از این برنامه، رشد فکری ورزش و جوانان را نشان داد.
در آئین اختتامیه پاکسازی توچال، فرزانه رضا سلطانی المپین اسکی حاضر در المپیک زمستانی به عنوان سفیر محیط زیستی استان تهران معرفی شد.
گل محمدی گفت:‌ ایران یکی از زیباترین مناطق جغرافیایی را دارد، اما در نگهداری از این نعمت ضعیف عمل می‌کنیم که پسندیده نیست.
کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در مراسم اختتامیه این برنامه اعلام کرد: آمار تولید تنها پسماند عادی در تهران به ۱۱ هزار تن در روز می‌رسد و با توجه به این آمار انداختن زباله در طبیعت یک فاجعه به حساب می‌آید.
همچنین بیانیه پایانی پاکداشت طبیعت ارتفاعات توچال توسط نظر مدیر روابط عمومی و دفتر محیط زیست و توسعه پایدار قرائت شد که این بیانیه با تاکید بر حمایت از محیط زیست توسط ورزشکاران و جوانان، به امضاء مسئولان رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا