اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسی: در بارسا حالم خوب است و مشتاق و پرانگیزه هستم

در پیش نمایش مصاحبه مهم مسی که قرار است هفته آینده پخش شود، این بازیکن از حال خوب و اشتیاق در تیم بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، لئو مسی مصاحبه‌ای با برنامه «لاسِکتا» از شبکه راک۱ و خبرنگار مشهور اسپانیایی «ژوردی اِوُله» انجام داده که قرار است این برنامه در روز ۲۷ دسامبر (یکشنبه آینده-۷ دی) پخش شود.

مسی پس از مصاحبه مهم با سایت گل (در اینجا بخوانید) در ابتدای فصل، دیگر حرفی در خصوص باشگاه بارسلونا و آینده خود منتشر نکرده است و این صحبت‌ها به همین دلیل بسیار اهمیت پیدا کرده است.

سایت راک۱، در یک پیش‌نمایش از برنامه هفته آینده، تکه‌ای از صحبت‌های فوق ستاره بارسلونا را منتشر کرد.

لیونل مسی اظهار داشت: من حالم خوب است. در تابستان به دلیل اتفاقاتی که انتهای فصل برای بارسلونا رخ داده بود، بسیار زمان بدی را گذراندم.وقتی فصل شروع شد، همه چیز و همه ناراحتی‌ها را کنار گذاشتم و اکنون احساس خوبی دارم. حالم خوب است و مشتاق و پرانگیزه هستم.می‌دانم باشگاه زمان سختی را سپری می‌کند و من نگاهم رو به جلو است.

برنامه فوق ستاره آرژانتینی قرار است یکشنبه آینده از شبکه راک۱ اسپانیا پخش شود. این بازیکن قرار بود تابستان از باشگاه بارسلونا جدا شود ولی با مخالفت باشگاه روبه‌رو شد. ماندن مسی در باشگاه بارسلونا به یکی از مسائل مهم فوتبال بدل شده است و او همچنان قراردادش را تمدید نکرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا