اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسی: توپ‌های کوپا آمریکا درونش خرگوش دارد

کاپیتان تیم ملی آرژانتین بعد از راه یابی به نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به انتقاد از چمن ورزشگاه های این تورنمنت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

مسی بعد از این برد و راه یابی به نیمه نهایی گفت: باعث ننگ است که وضعیت ورزشگاه های مسابقات کوپا آمریکا به این شدت بد باشد. زمین چمن ورزشگاه ماراکانا بسیار بد است. وضعیت تا حدی بد است که انگار داخل توپ فوتبال خرگوشی است که آن را به این طرف و آن طرف می برد و در این شرایط حفظ توپ بسیار سخت می شود.

وی افزود: در این نسخه از کوپا آمریکا عملکردم بسیار عالی نبود. ما در این بازی با ۳ مهاجم بازی کردیم. در بازی نیمه نهایی مقابل برزیل می دانیم که با توجه بازیکنانی که دارند بازی سختی پیش رو دارین و آنها می توانند در هر زمان از بازی تفاوت را ایجاد کنند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا