اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

مسی به المپیک پاریس نمی رود

مسی اعلام کرد در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ترکیب آرژانتین به میدان نخواهد رفت.
به گزارش پیشرو ورزش، «لیونل مسی» می‌گوید او بخشی از تیم ملی آرژانتین برای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ نخواهد بود چراکه در این سن‌وسال نمی‌تواند در هر تورنمنتی به میدان برود.
مسی ۳۶ ساله هم‌اکنون در حال آماده‌کردن خود برای رهبری آرژانتین برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در کوپا آمریکاست؛ رقابت‌هایی که از هفته آینده در آمریکا آغاز خواهد شد.
«خاویر ماسچرانو» هم‌تیمی پیشین مسی در بارسلونا و سرمربی تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین پیشتر گفته بود از مسی که همراه با آلبی‌سلسته مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن را به گردان آویخته، دعوت کرده تا در پاریس هم به میدان برود.
با این حال، مسی درباره حضور در پاریس به ESPN گفت: «من با ماسچرانو صحبت کرده‌ام و واقعیت این است که هر دوی ما موقعیت را درک می‌کنیم. فکر کردن به المپیک سخت است چراکه ما در کوپا آمریکا هستیم».
او در ادامه گفت: «در این صورت، ۲ یا سه ماه من با باشگاه اینترمیامی نخواهم بود و بیشتر از این‌ها، من در سن و سالی نیستم که در همه‌جا حضور داشته باشم».
برنده هشت توپ طلای جهان همچنین گفت: «من باید با دقت انتخاب کنم و بازی‌کردن در ۲ تورنمنت پشت‌سر‌هم برای من زیاد است. من بسیار خوش‌شانس بودم که همراه با ماسچرانو به قهرمانی المپیک رسیده‌ام»
مسابقات فوتبال المپیک از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود و تیم‌ها اجازه دارند از سه بازیکن بالای ۲۳ سال در ترکیب خود استفاده کنند.
حضور ۲ ساله مسی در پاری‌سن‌ژرمن نیز با خاطرات خوشی همراه نبود و هواداران دوآتشه پاریس پس از حذف تیم پرستاره خود از لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته، او را به کم‌کاری متهم و بارها او را هو کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا