اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسی:تشویق هواداران بتیس باعث افتخارم است/هنوز قهرمان نشدیم

ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از پیروزی مقابل بتیس گفت: باعث افتخارم است که هواداران بتیس مرا تشویق کردند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا از ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه بارسلونای صدرنشین در ورزشگاه بنیتو ویامارین میهمان رئال بتیس بود. این دیدار با برتری ۴ بر یک بارسا در شب درخشش و هت‌تریک مسی همراه شد.

لیونل مسی پس از این درخشش در مصاحبه با روزنامه مارکا اسپانیا گفت: باعث افتخارم که هواداران بتیس مرا تشویق کردند. تا الان برای من این اتفاق(دست زدن هواداران رقیب) رخ نداده است. آنها همیشه با ما خوب تعامل می کنند اگرچه با ما رقیب هستند.

وی افزود: پیروزی مهمی را کسب کردیم. ما در این بازی از فرصت هایمان استفاده کردیم. مخصوصا بعد از شکست مقابل اتلتیکو اصلا جای شکست نداشتیم. بتیس تیمی است که با توپ خیلی خوب بازی می کند. ما در این بازی دچار مشکل نشدیم و والورده تیم  را خیلی خوب آماده کرده است. هنوز قهرمانی ما در لالیگا قطعی نیست و امتیازات زیادی پیش‌رو داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا