اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مسیب‌زاده: باشگاه نیروی زمینی به دنبال ورزش پاک است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش گفت: به دور از رانت و دلالی به دنبال ورزش پاک هستیم و با هدف ساختارسازی درصدد تشکیل یک تیم قدرتمند هستیم.

به گزارش پیشرو ورزش، چنگیز مسیب‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش درباره انتخاب مجتبی جباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی اظهار داشت: طی جلسه‌ای که میان باشگاه نیروی زمینی و مجتبی جباری برگزار شد به توافق رسیدیم و در نهایت قرارداد وی با باشگاه به امضا رسید. جباری چه در زمان بازیگری و چه حالا که پا در عرصه مربیگری گذاشته است از خوشنام های فوتبال ایران بوده است.

وی افزود: مجتبی جباری نشان داده که به دنبال فوتبال پاک و ساختارسازی است و این همان چیزی است که به آن نیاز داریم و ما هم پیش قدم شدیم تا با وی این مسیر را شروع کنیم. باشگاه نیروی زمینی ارتش اولین باشگاهی است که به دنبال ورزش پاک است و جباری همان مهره‌ای است که می‌توانیم به وسیله او به دور از هرگونه حواشی کار را شروع کنیم و امیدوارم به موفقیت‌هایی که مد نظر ما و سرمربی است برسیم. ما در باشگاه نیروی زمینی در تلاش هستیم تا پاک دستی در همه رشته‌ها را به پله ظهور برسانیم و در همین راستا از اشخاصی که در پست و شهرت قرار دارند دعوت می‌کنیم تا ما را در این راه همراهی کنند.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که چگونه توانستند جباری را متقاعد کنند که اولین دوره سرمربی گری خود را در نیروی زمینی شروع کند تصریح کرد: جباری ما را راضی کرد که با وی قرارداد ببندیم، زیرا ایده‌هایی که او دارد همه در فوتبال به آن نیاز دارند. جباری به دنبال ساختارسازی و فوتبال پاک است و ما هم بسیار علاقمند بودیم تا از شخصی استفاده کنیم که ذهنیت پاک نسبت به فوتبال داشته باشد و این چیزی است که ما را متقاعد کرد که با تعامل دو طرفه خوب با وی قرارداد امضا کنیم. باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش در ۳۲ رشته در حال فعالیت است و فوتبال هم یکی از آن رشته‌هاست. امیدوارم با جباری از چالش‌های پیش رو با موفقیت گذر کنیم.

مسیب‌زاده در پایان در خصوص اینکه شرایط تیم چگونه است و آیا بازیکنان جدید هم به تیم اضافه می‌شوند یا خیر، خاطرنشان کرد: شاکله تیم ما نسبت به پارسال تقریبا حفظ شده است. ما در تیم فوتبال نیروی زمینی دو بازیکن شاخص داریم که از آمادگی بالایی برخوردار هستند و همچنین می‌توانیم بازیکنانی که به تازگی مشمول خدمت سربازی هستند را جذب و از آن‌ها استفاده کنیم. اگر کادرفنی به بازیکنانی چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول نیاز داشته باشند ما اقدام به جذب آن‌ها می‌کنیم. بازیکنانی که هم‎اکنون در تیم ما حضور دارند همگی از آینده درخشانی برخوردار هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا