اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

مسی، دی‌ماریا، سوارز؛ نام‌های بزرگی در کوپا آمریکا

در فاصله سه روز مانده به آغاز رقابت‌های کوپا آمریکا، وبسایت رسمی این رقابت‌ها در گزارشی به بازیکنانی پرداخته که شاید آخرین حضورشان در این رقابت‌ها را شاهد باشیم.
به گزارش پیشرو ورزش، در آستانه شروع رقابت‌های جام ‌ملت‌های قاره آمریکا، به میزبانی ایالات متحده، در این گزارش به نام‌های بزرگی خواهیم پرداخت که گمان می‌رود آخرین حضورشان در رقابت‌های کوپا آمریکا را در لباس تیم ملی تجربه کنند، بازیکنان نامداری مثل لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا، لوئیس سوارز و کلاودیو براوو از جمله این بازیکنان هستند.
لیونل مسی
او که در آخرین حضور خود با تیم ملی آرژانتین در یک تورنمنت رسمی، موفق به فتح جام جهانی شده، می‌تواند در این دوره از رقابت‌ها رکورد بیشترین حضور و بیشترین تعداد گل‌زده را از آن خود کند. مسی که در آستانه ۳۷ سالگی قرار دارد، طی ۶ حضور در رقابت‌های کوپا آمریکا ۳ بار در فینال رقابت‌ها حاضر شده و یک بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده.
لوئیس سوارز
برترین گلزن تاریخ تیم ملی اروگوئه، که در ۳۷ سالگی خود را برای پنجمین حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند. او در سال ۲۰۱۱ موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد و در همان دوره به عنوان بهترین بازیکن مسابقات شناخته شد. او در حال حاضر هم‌بازی لیونل مسی در تیم اینترمیامی است.
آنخل دی‌ماریا
او که در فصل گذشته برای تیم بنفیکا به میدان رفت، در ۳۶ سالگی، برای پنجمین بار آماده حضور در این مسابقات می‌شود. دی‌ماریا در سال ۲۰۲۱، با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش آرژانتین در فینال رقابت‌ها برابر برزیل، به حسرت ۲۸ ساله آرژانتینی‌ها در کسب عنوان قهرمانی پایان داد.
کلاودیو براوو
سنگربان ۴۱ ساله تیم ملی شیلی که برای ششمین بار در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت. او که در فصل گذشته فوتبال اروپا عملکرد بسیار خوبی درون دروازه رئال بتیس داشته، دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شده و در طی مسابقات سال ۲۰۱۶ به عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات انتخاب شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا