اخبار ورزشیورزش های رزمی

مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۹ – رم؛ طلای ایتالیایی بر گردن میرهاشم

میرهاشم حسینی هوگوپوش جوان ایران با غلبه بر تمامی حریفان خود شایستگی خود را اثبات کرد و بر سکوی قهرمانی گرندپری ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل  از خبرگزاری فارس، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از دیروز (جمعه – ۱۷ خردادماه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان شامل ۲۵۵ نفر از ۵۳ کشور در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در سالن فورو ایتالیکو رم آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم برگزار شد که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

میرهاشم حسینی نماینده وزن دومی تکواندو کشورمان ابتدا «سوهون کیم» آمریکایی را در پایان راند دوم ۲۰ تایی کرد و با نتیجه ۲۸ بر ۵ پیروز میدان شد؛ سپس به مصاف «ادیوال پونتس» از برزیل رفت و ۱۱ بر ۱۰ به برتری رسید.

میرهاشم در سومین گام «لوره برسیس» نماینده کرواسی را نیز در پایان راند دوم با ۲۰ اختلاف امتیاز (۲۷ بر ۷) شکست داد و مدال برنز خود را قطعی نمود. وی در مرحله نیمه‌نهایی برابر «شوای ژآئو» چینی قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶، دارنده ۲ طلا و برنز قهرمانی جهانی، برنز قهرمانی آسیا، ۲ نقره و برنز گرندپری و نقره گرنداسلم قرار گرفت و ۱۷ بر ۷ به برتری رسید.

میرهاشم در فینال این رقابت‌ها «دای هون لی» تکواندوکار پرافتخار کره‌جنوبی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و برنز المپیک ۲۰۱۶، طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷، نقره جهانی ۲۰۱۹ و … را با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ مغلوب خویش ساخت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا