اخبار ورزشیورزش های رزمی

مسابقات شین کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور برگزار شد

همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب مسابقات قهرمانی کشور سبک شین کیوکوشین کاراته در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش؛ این مسابقات از ۱۳ الی ۱۵ بهمن ماه در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف با حضور و استقبال ورزشکاران سراسر کشور ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شد.
احمد شقاقی رئیس شین کیوکوشین کاراته در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: از ویژگی های برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی کشور پخش زنده مسابقات دو روز متوالی از شبکه ورزش سیما بود که در نوع خودش کم سابقه و بی‌نظیر بوده و با استقبال گسترده بینندگان رو به رو شد.
هم چنین پخش زنده اینترنتی و رایگان این دوره از مسابقات که چهره های شاخص کشوری و لشگری ، فرماندهان نیروهای مسلح، مدیران ورزشی ارشد کشور و قهرمانان و نام آوران ملی ورزش در آن حضور داشتند، در نوع خود اقدامی جالب توجه برای مخاطبان بود.
از نکات قابل توجه برگزاری دو مسابقه سوپر فایت بین قهرمانان شین کیوکوشین کاراته کشور در دو بخش آقایان و بانوان با جایزه دو میلیارد ریالی بود که برای اولین بار در تاریخ کشور برگزار شد.
در بخش بانوان خانم ها سارا یزدان پناه و شقایق بختیاری از قهرمانان به نام کاراته آزاد کشور به رقابت پرداختند که در نهایت شقایق بختیاری موفق به کسب پیروزی در این رقابت حساس و نفس گیر شد.
در بخش آقایان و در روز پایانی مسابقات دو قهرمان نامدار و ملی پوش شین کیوکوشین کاراته، پویا صالحی و محمود غریب نبی به رقابت پرداختند.
این مسابقه جذاب و پر هیجان که به طور زنده از شبکه ورزش سیما برگزار شد با پیروزی پویا صالحی به پایان رسید.
در اختتامیه این دوره از مسابقات در غروب روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ احکام ، مدال ها و جوایز قهرمانان در اوزان مختلف تقدیم و از پیشکسوتان و داوران و مربیان برتر توسط احمد شقاقی ریاست شین کیوکوشین کاراته تجلیل به عمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا