اخبار ورزشیسایر اخبار

مسابقات شنا کسب سهمیه جهانی و انتخابی المپیک؛ انصاری و یاوری فینالیست شدند

در روز سوم مسابقات شنا بین المللی مالزی مهدی انصاری و علیرضا یاوری به ترتیب در ماده‌های ۵۰ متر پروانه و ۲۰۰ آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز سوم مسابقات بین المللی شنا مالزی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای اولین مرحله کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و ورودی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ کره جنوبی صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر کوالالامپور پیگیری شد. در روز سوم این مسابقات مهدی انصاری و مهرشاد افقری در ماده ۵۰ متر پروانه و علیرضا یاوری در ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند. انصاری در ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۵:۰۵ در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شد. افقری نیز در این ماده با زمان ۲۵:۵۶ به کار خود پایان داد. علیرضا یاوری نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد با زمان ۱:۵۹٫۶۹ چهارم شد و راهی فینال شد.
این رقابت‌ها با حضور مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو، علیرضا یاوری و مهرشاد افقری چهار شناگر اعزامی ایران به این مسابقات تا نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ پیگیری خواهد شد.
نتایج روز سوم مسابقات شنا بین المللی مالزی به شرح زیر است:
شنبه ۹۸/۰۲/۰۷ روز سوم

ماده ۵۰ متر پروانه
مهدی انصاری با ثبت زمان ۲۵:۰۵ راهی فینال شد
مهرشاد افقری ثبت زمان ۲۵:۵۶

ماده ۲۰۰ متر آزاد
علیرضا یاوری با ثبت زمان ۱:۵۹٫۶۹ راهی فینال شد
انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

دکمه بازگشت به بالا