اخبار ورزشیورزش تهران

مسابقات دارت و شطرنج جنوب شرق تهران به مناسبت ولادت امیر مومنان و ایام فجر برگزار شد

به همت هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران مسابقات دارت آقایان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و ایام الله فجر انقلاب اسلامی در ورزشگاه تختی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، این دوره از مسابقات در روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱، در ورزشگاه تختی واقع در جنوب شرق پایتخت با حضور آقایان علاقه مند به ورزش برگزار شد و طی آن پس از رقابت میان شرکت کنندگان نفرات برتر این دوره از مسابقات محلی مشخص شدند.

پیرو این خبر:

امیر صارمی به مقام قهرمانی رسید.

همچنین پویا خاندان عنوان دومی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

محمد رضایی نیز به مقام سوم رسید.

همچنین احکام قهرمانی مسابقات دارت با حضور دکتر محمد علی ربیعی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و عضو هیئت رئیسه هیات بومی‌محلی جنوب شرق و حسین شیرازی مقدم سرپرست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران به نفرات برتر اهدا شد و برای این ورزشکاران نیز آرزوی موفقیت و سلامتی شد.

مسابقات شطرنج بومی محلی جنوب شرق تهران به مناسبت ولادت امیرالمومنین و دهه فجر برگزار شد

به همت هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران مسابقات شطرنج در بخش آقایان و بانوان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در ورزشگاه تختی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران، این دوره از مسابقات در روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱، در ورزشگاه تختی با حضور علاقه مندان به ورزش برگزار شد و پس از رقابت میان شرکت کنندگان نفرات برتر این دوره از مسابقات محلی مشخص شدند.

پیرو این خبر:
سید مصطفی معطریان به مقام اول رسید.
حمید رشیدی به مقام دومی این رقابت ها رسید.
ابوالفضل ضیاورزی نیز به مقام سوم رسید.

در بخش بانوان نیز شهرزاد قاسم زاده و ناهید امیدی به ترتیب به مقام اول ودوم رسیدند.

لازم به ذکر است:احکام قهرمانی باحضور دکترمحمدعلی ربیعی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل وعضو هیئت رئیسه هیات جنوب شرق وحسین شیرازی مقدم سرپرست هیات جنوب شرق تهران به نفرات برتر اهدا وبرای این ورزشکاران نیز آرزوی موفقیت وسلامتی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا