اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

مسابقات جهانی کشتی آزاد: شکست یزدانی مقابل تیلور

حسن یزدانی آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان مدال نقره را کسب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک و جهان امشب برای پنجمین بار در مسابقات جهانی کشتی آزاد مقابل دیوید تیلور از آمریکا قرار گرفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به برتری دست یافت. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا رفت که این مبارزه پنجمین مبارزه ۲ کشتی‌گیر محسوب می‌شود.

یزدانی که از سوی اتحادیه جهانی کشتی لقب “پادشاه” را دارد در تایم اول با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در تایم دوم برتری با تیلور بود و او این مسابقه را ۷ بر یک برد تا طلای دیگری برای کشورش کسب کند. یزدانی در این مسابقات به مدال نقره رسید‌.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا