اخبار ورزشیفوتبال ایران

مربی تراکتور: برای صعود راهی جز برد نداریم

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برای صعود راهی جز برد مقابل شارجه نداریم.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از مسابقه با شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا  شرکت نکرد و حمید عبدالهی دستیارش را به نشست فرستاد که وی اظهار داشت: به باشگاه شارجه بابت صعود تبریک می‌گویم. در مورد بازی فردا باید بگویم درتمامی مسابقاتی که انجام دادیم تمرکزمان روی تیم خودمان باشد و کار سختی بود زیرا به فاصله هر سه روز یکبار باید بازی کنیم. به بازیکنان در همه گروه ها فشار آمد. فقط فرصت داشتیم که تمرکز روی ریکاوری کنیم. شاید بتوانیم اصلاحات را با کارهای تئوری انجام بدهیم.

وی افزود : برای هواداران فهمیم و مردم تلاش می‌کنیم و فردا برای صعود به مرحله بعد راهی جز برد نداریم و هم قسم شده‌ایم برنده شویم. به بازیکنان تیم‌مان ایمان کامل داریم. با تمام وجود تلاش کرده‌ایم و بازهم این کار را انجام خواهیم داد. با تمرکز بالا فردا برای برد به میدان می‌رویم تا به مرحله بعدی صعود کنیم با توجه به اتفاقاتی که در گروه‌های دیگر رقم می‌خورد.

مربی تراکتور تصریح کرد: در بازی اول سه گل زدیم و بعد از اینکه ۲ بر صفر جلو بودیم سه گل زدیم ولی توانستیم به بازی برگردیم با تغییراتی که داشتیم. بعد از آن روی کار دفاعی‌مان زوم کردیم تا از دروازه‌مان محافظت کنیم اما در خیلی از بازی‌ها شانس گلزنی داشتیم اما برای بازی فردا با تغییراتی که خواهیم داشت هم می‌خواهیم گل نخوریم و روند دفاعی‌مان را ادامه بدهیم و گل هم بزنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا