اخبار ورزشیسایر اخبار

مراسم پنجاه‌ویکمین سالروز درگذشت تختی برگزار شد

مراسم پنجاه‌ویکمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، پنجاه و یکمین مراسم بزرگداشت سالمرگ جهان پهلوان تختی با نوای گرم مرشد با حضور سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران، محمدرضا طالقانی، محمدرضا یزدانی‌خرم، بهنام ابوالقاسم‌پور، علی خسروی، شاهرخ شهنازی، رضا لایق، مجید خدایی، علی اشکانی، احسان حدادی، حسین توکلی و جمع کثیری از علاقمندان و پیشکسوتان ورزش در ابن بابویه شهر ری برگزار شد.

* ابن بابویه حال و هوای خاصی دارد. حضور پرشکوه مردم باز هم بیانگر ارزش والای جوانمردی و معرفت در عرصه ورزش است.

* مردم از طیف ها و سنین مختلف در این مراسم حضور پیدا کردند. از جامعه دانشگاهی تا کسبه و بازاریان و قهرمانان و پیشکسوتان حضور شکوهمندی را در ابن بأبویه به منصه ظهور رساندند.

* تصاویر جهان پهلوان در حاشیه مراسم به نمایش درآمد است.

* برخی از دوستداران ورزش بصورت خودجوش آلبوم‌های شخصی خود را که با تصاویر مختلف آقاتختی مزین شده برای دید عموم به ابن بابویه آورده اند.

* برخی از دوستداران تختی هم بریده‌های روزنامه‌های مربوط به جهان پهلوان را گردآوری کرده بودند که با استقبال مردم همراه بود.

* غرفه ای برپاشده بود و مرشد زورخانه با زنگ و ضرب زورخانه که آقا تختی قرابت نزدیکی با آن داشت، از دوستداران تختی پذیرایی می‌کرد.

* نقاشی خوش ذوق با صبر و حوصله نقاشی جهان پهلوان را به مردم هدیه می دهد.

* در سویی دیگر مردم علاقمند به تختی با دیدن پیشکسوتان کشتی بهترین فرصت را برای همکلامی با آنها پیدا کردند و به مرور خاطرات جهان پهلوان پرداختند.

* در حاشیه مراسم پیوند نیازمندان و اهالی ورزش هم در نوع خود جالب توجه بود. برخی از مردم و مسئولین با بهره گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی از آنها دستگیری کردند. پوسترهای جهان پهلوان تختی که با یادداشت های جلال احمد نشر پیدا کرده بود در اختیار تمام حاضران قرار گرفت.

حضور عکاسان رسانه‌های مختلف هم در این مراسم جالب توجه بود نمایندگان شبکه های مختلف رسانه ملی نیز با حضور خود این مراسم را پوشش دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا