اخبار ورزشیورزش های رزمی

مراسم تودیع علی نژاد و معارفه خسروی برگزار شد/ آغاز کار رسمی سرپرست ووشو

مراسم تودیع مهدی علی نژاد رئیس پیشین فدراسیون ووشو و معارفه علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو امروز در آکادمی ووشو برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ علی نژاد که ۱۳ سال ریاست فدراسیون ووشو را عهده دار بود پس از انتصاب به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش از ریاست فدراسیون استعفا داد.

در مراسم امروز، عبدالحمید احمدی، محمدشروین اسبقیان، ایرج رحمانی، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، یوسف بهتری رئیس فدراسیون رزمی و جمع کثیری از مسوولان، قهرمانان و مربیان ووشوی کشور حضور داشتند.

در این مراسم احمدی با اشاره به موفقیت هایی فدراسیون ووشو گفت: نیازی به توضیح عملکرد علی نژاد در فدراسیون نیست چراکه بازدهی، آرامش، موفقیت و اتحاد خانواده نشانگر برنامه ریزی و مدیریت خوب در این فدراسیون است.

در ادامه علی نژاد به عملکرد فدراسیون در این ۱۳ سال پرداخت و گفت: فکر می کنم یک بررسی لازم است تا ببینیم چگونه ووشو از ۲ اتاق کوچک در خیابان ورزنده صاحب آکادمی و در نهایت قهرمان مطلق جهان شد.

وی افزود: قهرمان شدیم اما با خون جگر خوردن و یک گروه بزرگ برای منافع ووشو تلاش کرد. رفتن از ووشو که مثل فرزندم می ماند، خیلی دشوار است. از ووشو جدا نمی شوم و مسوولیت جهانی و آسیایی دارم و در وزارت ورزش هم به این فدراسیون همچون دیگر فدراسیون ها نگاه خواهم کرد. از خانواده ووشو می خواهم همچنان متحد بوده و این رشته را در مسیر موفقیت نگه دارند.

سپس علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون نیز با قدردانی از حاضرین در جلسه گفت: ماموریتی به من واگذار شده که امیدوارم سربلند بیرون بیایم. زمانی آرزو می کردیم ووشو فدراسیون باشد و اکنون از موفقیت ترین فدراسیون هاست و به واقعیت تبدیل شدن رویاها را مدیون مدیریت علی نژاد هستیم.

وی افزود: از همکارانم در فدراسیون میخواهم تا کمک کنند تا بتوانیم شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =

دکمه بازگشت به بالا