اخبار ورزشیفوتبال ایران

مرادی: الهامی می‌تواند مرا احیا کند

هافبک سابق تیم استقلال گفت: با حضور ساکت الهامی در هوادار می‌توانم خودم را احیا کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، بابک مرادی درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه هوادار، اظهار داشت: ۵-۴ روز است تمرینات ما زیر نظر ساکت الهامی و کادر جدید شروع شده است. پایان این هفته هم به اردو می‌رویم. اکنون شرایط خوبی دارم.

وی درمورد دلیل طولانی شدن تمدید قراردادش با هوادار، گفت: به دلیل دوست بودن با کادر مدیریت، سرپرست و مدیر رسانه هوادار اینجا خیلی راحت بودم. اولین بازیکنی بودم که پس از پایان فصل از هوادار خداحافظی کردم زیرا وقتی از استقلال جدا شدم، فکر کردم هوادار و کادرفنی قبلی‌اش خیلی می‌توانند به من کمک کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. خیلی معرفت نشان دادم اما هیچ معرفتی ندیدم اما ایرادی ندارد. درس های خوبی از آن اتفاقات گرفتم. این درس‌ها برای زندگی من لازم بود.

هافبک تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه هوادار امسال تیم جوانی دارد و آیا با این وضعیت می‌تواند شگفتی‌ساز لیگ برتر شود، اظهار داشت: سابقه کار با الهامی در ماشین‌سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم، در آن زمان وی رسول خطیبی تیمی تشکیل دادیم که مدعی اول سقوط است اما آن تیم شگفتی‌ساز شد. در نیم فصل اول در رتبه پنجم جدول قرار گرفتیم. الهامی .ربی خیلی جوان‌گرا و خوشفکری است. اصلا نیاز به تعریف من ندارد. یکی از دلایل تمدید قراردادم حضور او در هوادار بود، زیرا می‌دانم که می‌توانم من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ احیا کند. الهامی و خطیبی در ماشین سازی خیلی به من کمک کردند.

مرادی اضافه کرد: امسال هم به هوادار خیلی امیدوار هستم، زیرا جوان‌های خیلی خوبی گرفته‌ایم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی در خصوص دلیل عصبی شدنش در جریان بازی‌ها گفت: قبلا خیلی شلوغ بودم، اما اکنون آرام‌تر از همه شدم، زیرا در فوتبال خیلی ضربه خوردم. آخرین ضربه‌ای هم خوردم نیم فصل سال گذشته بود که به هوادار آمدم. خیلی معرفت گذاشتم، اما هیچ چیزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندیدم. اکنون هم سربه زیر شده‌ام و می‌خواهم ازدواج کنم، فقط می‌خواهم حقم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرم زیرا حقم خیلی بیشتر از اینهاست. با ساکت الهامی هم صحبت کردم، از لحاظ فنی خیلی من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول دارد، خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم قبول دارم. شاید برخی مواقع اشتباه کرده باشم اما امسال ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود.

هافبک تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه برای رسیدن به هدفش بهتر است اتفاقات زمان حضورش در تیم پرهوادار استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کند، پاسخ داد: بیشتر ضربه‌هایی که خوردم خودم به خودم زدم. همه فکر کردم همه مثل خودم فکر و برخورد می‌کنند. همه چیز فراموش شده است، اکنون پخته‌تر شده‌ام.

الهامی در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی به او ضربه زد گفت: خیر، آن مسائل دیگر گذشت و در مورد استقلال هم دیگر صحبتی نمی‌کنم. فقط به عنوان هوادار نتایجش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنم. اکنون تیم من هوادار است و امیدوارم بار دیگر خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ثابت کنم زیرا می‌توانم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا