اخبار ورزشیورزش بانوان

مرادخانی: همه ۱۱ قایقران حاضر در اردو یک سطح هستند

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: حداقل ۲ اردو لازم است از ورزشکارانم شناخت پیدا کنم تا ببینم ترکیب ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو چطور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سومین دور از تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان از پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شده است و ۱۱ ملی‌پوش تمرینات خود را زیر نظر بهناز مرادخانی در آزادی پیگیری خواهند کرد.

بهناز مرادخانی سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط تمرینی قایقرانان، اظهار داشت: این دور از تمرینات در تهران برگزار می‌شود اما ما نیاز داریم که حتما از تهران خارج شویم چون به تمرینات مسافت بلند نیاز داریم. البته هنوز شهر و پیست مورد نظرمان را پیدا نکرده‌ایم و به توافق نرسیده‌ایم اما این دوره از تمرینات برای کسب سهمیه المپیک مهم است.

وی افزود: ما فصل پاییز و زمستان را از دست دادیم اما فروردین‌ماه اردوی خوبی برگزار کردیم البته این اردو هم با تست‌های انتخابی تداخل داشت و ورزشکاران در رقابت با هم بودند. ما باید روی تمرینات اختصاصی تمرکز کنیم.

مرادخانی درباره اینکه چه زمانی به ترکیب اصلی خود برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک خواهید رسید، عنوان کرد: همه ۱۱ ورزشکاری که به اردو دعوت شده‌اند در یک سطح هستند بنابراین حداقل باید ۲ اردو هم برگزار شود تا بتوانم از ورزشکاران شناخت پیدا کنم.

سرمربی روئینگ بانوان یادآور شد: ما مسابقات قهرمانی جهان را شهریور در اتریش پیش رو داریم و مسابقات قهرمانی آسیا هم آبان در کره جنوبی برگزار خواهد شد. در مسابقات جهانی سهمیه المپیک توزیع می‌شود و ما هم احتمال زیاد شرکت می‌کنیم اما نمی‌توانم از الان درباره کسب سهمیه صحبت کنم چون اردوها تازه شروع شده و باید ورزشکاران را بسجنم. باید از آنها رکوردگیری شود و ببینیم در قایق‌های یک و دو نفره چه شرایطی داریم.

مرادخانی درباره اینکه قایقرانان همیشه قبل از مسابقات مهم مثل کسب سهمیه المپیک اردوی طولانی مدت در کشورهای خارجی برگزار می‌کنند آیا شما این برنامه را قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو دارید، گفت: برای تمام مسابقاتی که شانس کسب مدال داریم همیشه اردوی ۳ هفته‌ای برون‌مرزی درخواست شده است حالا یا در کشور میزبان یا در کشوری که شرایط نزدیکی به میزبان دارد. امیدوارم در این دوره هم این اردوها برگزار شود.

وی درباره جلسه با نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، خاطرنشان کرد: جلسه خوبی داشتیم. مربیان حرف‌های خود را گفتند و برنامه‌ها نیز مطرح شد. ما از مشکلات صحبت کردیم و قرار شد حل شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا