اخبار ورزشیفوتبال ایران

مذاکرات جدی سپاهان با سانتاکلارا برای جذب مغانلو

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در حال حاضر وضعیت نامشخصی برای فصل جدید کاری خود دارد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس، با اتمام قرارداد قرضی شهریار مغانلو در پرسپولیس، این مهاجم راهی کشور پرتغال شد تا خودش را به باشگاه سانتاکلارا معرفی کند.این در حالی است که باشگاه سپاهان قصد دارد محمد محبی را با مغانلو معاوضه کند و به همین خاطر مذاکراتی جدی نیز در این خصوص بین سپاهان و سانتاکلارا انجام شده است.

از طرفی گفته می‌‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهادی ۵۰۰ هزار یورویی از سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه دائمی مغانلو دریافت کرده اما خواهان کاهش این مبلغ شده که با مخالفت طرف پرتغالی همراه بوده است.

باید دید که در نهایت وضعیت مغانلو چگونه خواهد شد. آیا با وجود اینکه مشخص نیست به پوشیدن پیراهن سپاهان تمایل دارد یا نه، تلاش باشگاه اصفهانی برای انجام این معاوضه به نتیجه می‌رسد یا درخواست پرسپولیس برای کاهش مبلغ پیشنهادی، با موافقت پرتغالی‌ها همراه خواهد شد.

در صورتیکه هر دو مسیر به بن بست برسند، مغانلو باید در فصل آینده دوباره پیراهن سانتاکلارا را بر تن کند و به این ترتیب محمد محبی برای بازی در پرتغال، باید راه دیگری را پیدا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا