اخبار ورزشیفوتبال جهان

مذاکرات بارسلونا با آلابا به بن بست خورد

یک رسانه اسپانیایی خبر داد مذاکرات بارسلونا برای جذب مدافع بایرن مونیخ به در بسته خورد.

به گزارش پیشرو اسپرت، نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد سران بارسلونا مذاکرات خود را برای جذب داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ آغاز کرده بود.

آلابا از سال ۲۰۰۸ برای بایرن مونیخ بازی می کند. قرارداد این بازیکن اتریشی با باوارایی ها در تابستان پیش رو به پایان می رسد و به همین خاطر باشگاه های اروپایی به دنبال او هستند.

سران بارسلونا در هفته گذشته با مدیر برنامه آلابا تماسی تلفنی برقرار کردند ولی این مذاکرات به نتیجه نرسید. مدافع اتریشی قرارداد دوساله با دستمزد نجومی سالیانه ۱۵ میلیون یورو را درخواست کرد که مخالفت شدید سران آبی-اناری ها شد.

این درخواست نجومی مدافع بایرن باعث شد تا بارسلونا بلافاصله به مذاکرات پایان دهد. چون آبی-اناری ها این روزها به دلیل بحران کرونا در شرایط اقتصادی بدی قرار دارند و حتی برخی از گزارش ها نشان می دهد این باشگاه بزرگ در آستانه ورشکستگی قرار دارد.

آلاباد در ۱۲ سال گذشته برای بایرن مونیخ ۳۹۴ بازی انجام داده و ۳۱ گل به ثمر رسانده و ۴۹ پاس گل داده است. او در این ۱۲ سال ۹ بار قهرمان بوندسلیگا شده و ۲ بار قهرمانی اروپا را تجربه کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا