اخبار ورزشیسایر اخبار

مدیر مرسدس: رانندگان ما مانند افراد زاهد زندگی می‌کنند

مدیر تیم مرسدس گفت: بوتاس و همیلتون به دلیل شرایط کرونا از خانه بیرون نمی‌آیند و مانند افراد زاهد زندگی می کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت، توتو ولف مدیر تیم مرسدس ادعا کرده است که لوئیس همیلتون و والتری بوتاس در این فصل مانند افراد زاهد زندگی می‌کنند تا از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا جلوگیری کنند.

آخر هفته ۲ عضو تیم مرسدس به ویروس کرونا مبتلا شدند. ۴ عضو دیگر که با این افراد در ارتباط بودند مجبور شدند خودشان را قرنطینه کنند این در حالی است که فردا مسابقات گرندپریکس فرمول یک ایفل برگزار خواهد شد.

ولف مدیر تیم مرسدس خاطرنشان کرد: مطمئناً شرایط چندان خوبی نیست چرا که تقریباً لازم است مانند یک زاهد زندگی کنید. این همان کاری است که ما انجام می‌دهیم. همیلتون و بوتاس در خانه هستند، برای شام بیرون نمی‌روند و با هیچ کس دیگری ملاقات نمی‌کنند.

مدیر مرسدس در خصوص کاهش تماس های تیم و رانندگان، عنوان کرد: ما از طریق زوم و مایکروسافت کارها را انجام می‌دهیم. آنها در اتاق با مهندسان ننشسته‌اند بلکه در اتاق‌های خود هستند. ما تا حد امکان از هرگونه تماس شخصی با آنها جلوگیری می‌کنیم. سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا