اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیر زنیت: پیشنهادی از ناپولی برای جذب آزمون نرسیده است/نیازی به فروش سردار نداریم

مدیر باشگاه زنیت درباره آینده مهاجم ایرانی خودد عنوان کرد: آزمون بازیکن بسیار مهمی برای ماست و نیازی به فروش او نداریم.

به گزارش پیشرو اسپرت، خاویر ریبالتا، مدیر ورزشی باشگاه زنیت سن پترزبورگ درباره نقل و انتقالات تابستانی این تیم در مصاحبه با رادیو روسیه صحبت کرد. این مدیر ورزشی درباره شایعات مطرح شده درباره سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت مبنی بر انتقالش به ناپولی صحبت کرد.

مدیر زنیت درباره پیشنهاد ناپولی برای جذب سردار، گفت: من هم مثل شما این اخبار را در رسانه ها دیدم. هنوز پیشنهادی از ناپولی برای جذب سردار نرسیده است. از این بیشتر درباره این موضوع نمی توانم توضیح بدهم. آزمون بازیکن کاملی است و طی سال ها حضورش در لیگ روسیه و تیم ملی کشورش تجربه بالایی کسب کرده است. او از لحاظ بدنی قوی است و بسیار سریع به عمق خط دفاع رقیب نفوذ می کند. اگر به سردار فضای زیادی داده شود بسیار عملکرد خوبی دارد. از این بازیکن استفاده زیادی می کنیم و او گل های زیادی را به ثمر می رساند. واقعیت این است آزمون برای ما بازیکن بسیار مهمی است.

وی درباره اینکه این مهاجم ایرانی در لیست فروش قرار دارد یا خیر، گفت: با وجود تعطیلی مسابقات به خاطر ویروس کرونا و ضرر مالی ولی نیازی به فروش آزمون نداریم. در این نقل و انتقالات تابستانی تمام تیم ها به دلیل شرایط اقتصادی بد به جذب بازیکنان به صورت قرضی یا جابه جایی هایی کوچک رضایت می دهند. امیدوارم وضعیت طبیعی به فوتبال تا ۶ یا یک سال آینده برگردد. ما با وجود این وضعیت بد در شرایط اقتصادی خوبی قرار داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا