اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: قول داده‌اند چمن ورزشگاه تختی تا یک ماه دیگر آماده شود

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران توضیحاتی را در خصوص روند آماده سازی ورزشگاه تختی ارائه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، علی جوادی در حاشیه بازدید امروز از ورزشگاه تختی تهران، اظهار داشت: در ورزشگاه تختی قابلیت افزایش نور وجود دارد ولی الان ۱۵۰۰ لوکس سوار است. ورودی بانوان از همان ابتدای ورود به ورزشگاه، کاملا جدا است. سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و … برایشان در نظر گرفته شده است. همچنین درحال ترمیم صندلی‌ها هستیم تا زیباسازی شود.
وی افزود: اینجا تا الان اعتبار خاصی نداشته و تمام اقداماتی که صورت گرفته بر اساس مشی دولت که روحیه جهادی داشته، بوده است. تست روز و تست شب اسکوردبرد گرفته شده و آماده است. ۱۵۰۰ لوکس نور آماده است ولی اتصال به تابلوی برق انجام نشده که کار خاصی ندارد. صندلی‌ها، VIP و صوت آماده هستند. امروز هم پیمانکار چمن مشخص شد که قول داده ۲۵ روز تا یک ماه آن را آماده کند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: موضوع ما فقط گیت ورودی است که باید با فدراسیون فوتبال در مورد نصب آن صحبت کنیم. ساختار آن فراهم شده است. خود گیت‌ها، نصب و اتصال با نرم افزار فروش بلیت، نیاز به یک تعامل دارد که باید با شرکت مبین صحبت کنیم و به جمع بندی برسیم.
جوادی در مورد جایگاه کمک داور ویدئویی، عنوان کرد: قرار است عوامل صداوسیما برای بازدید بیایند تا محل استقرار دوربین و VAR مشخص شود.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واقعا تعهدی ندارد مجموعه ورزشی را آماده کند. ما در قالب مسئولیت اجتماعی خودمان این کار را انجام می‌دهیم. اعتباری هم نداشت. بنابراین دولت و سازمان برنامه باید کمک کنند. این ورزشگاه از محل سفرهای استانی اعتبار مصوب دارد. اگر تخصیص پیدا می کرد الان هیچ مشکلی نداشتیم ولی تمام کارهایی که تا الان انجام شده مانند نصب صندلی‌ها، چمن، تاسیسات، انتقال آب چاه به مخزن بتنی، حفر تاسیسات و… بدون اعتبار صورت گرفته است.
جوادی گفت: ما به پیمان کارها متعهدیم. آن‌ها بدون اینکه پولی بگیرند در بخش‌های مختلف مانند نگهداری چمن، صوت، اسکوربرد، نور، کار کردند. خواهش می‌کنیم تخصیص اعتبارات را بدهند که ورزشگاه را زودتر آماده کنیم. حدود ۹۵ درصد انتظارات و استاندادردها تایید شده، حدود ۵ درصد مانده که بیشتر بحث زیباسازی محیطی است. مثلا پیست تارتان ارتباطی به برگزاری مسابقه ندارد ولی نیاز داریم در قاب تصویر زیبایی محیطی را داشته باشیم.
وی درخصوص اینکه مدیرورزشگاه تختی اعلام کرد برای آماده سازی ۵۰ میلیارد تومان نیاز است، اظهار داشت: این تعهداتی است که الان به پیمانکاران مان داریم. همه این موارد به عنوان بدهی‌های ما است. باید از پیمان کارهایی که علیرغم نبود بودجه حس کردند یک پروژه ملی است و کار کردند، تشکر کنم. این اعتباری که مدیر مجموعه اعلام کرده را نیاز داریم تا بتوانیم ورزشگاه را با استاندارد کامل ارائه کنیم. مواردی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده ۱۵ بند است. از این ۱۵ بند حدود ۱۱ مورد همین الان قابل رفع هستند. مابقی ان‌شاالله در این ۱۵ روز انجام می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا