اخبار ورزشیسایر اخبار

مدیرکل جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان معارفه شد

با حضور وزیر ورزش و جوانان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیین تکریم از تلاش های ۲هزار ۴۱۵ روزه مازیار ناظمی در اداره کل روابط عمومی و اطلاع  رسانی وزارت ورزش و جوانان و معارفه مدیر جدید در شورای معاونین  برگزار شد‌.

در ادامه این مراسم مسعود سلطانی فر کاوه احمدی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه  معرفی کرد و مازیار ناظمی بعنوان مشاور رسانه ای وزیر منصوب شد

در این جلسه مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، جمشید تقی زاده معاون حقوقی امور مجلس و استانها، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان، تندگویان معاون امور جوانان  وزارت ورزش و جوانان، احمدی معاون فرهنگی و  توسعه ورزش همگانی و حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه  و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.
این آیین در ساختمان سئوال وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سلطانی فر: کاوه احمدی می تواند به ورزش و جوانان کمک کند

مسعود سلطانی فر در آیین تکریم از تلاشهای ناظمی و معرفی کاوه احمدی، کار در روابط عمومی را مسئولیتی خطیر یاد کرد و اظهار داشت: مازیار ناظمی در طول ۶ سال و نیم گذشته با تجربه، تخصص و وفاداری تلاش ویژه ای در جهت حفظ منافع این وزارتخانه و تو سعه ورزش داشت. ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی با شرایط کنونی و شلوغی ورزش در برقراری ارتباط بین جامعه ورزش و جامعه رسانه توانست پل ارتباطی مستحکمتری برقرار کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم مازیار ناظمی با بیش از ۶ سال و نیم  تجربه، تخصص، تحصیلات بالا و کارنامه و سابقه قابل قبول در حوزه ورزش  باید در مسیر امور اجرایی ورزش  قرار بگیرد. تخصص و تبحر وی در بحث ارتباط و تعامل اثرگذار به عنوان یک ویژگی مثبت می تواند در بحث توسعه ورزش بسیار کمک کننده باشد و ما باید از این فرصت بهره می گرفتیم.

سلطانی فر تاکید کرد: مازیار ناظمی از وزارت ورزش و جوانان جدا نمی شود بلکه به عنوان مشاور امور رسانه ای در کنار این مجموعه انجام وظیفه خواهد کرد.

سلطانی فر در ادامه از کاوه احمدی به عنوان فردی متخصص در امر رسانه و تعاملات در این حوزه نام  برد و اظهار داشت: با پیوستن به این مجموعه ضمن بهره مندی از تجربیات ایشان بسیار امیدواریم که احمدی  منشا اثر خیر برای ورزش کشور  باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا