اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیرعامل ماشین‌سازی: شرکت کردن یا شرکت نکردن تیم در لیگ برتر بر عهده هیات فوتبال است

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: از دید ما تیم در اختیار هیات فوتبال آذربایجان شرقی و شرکت کردن یا نکردن در مسابقات لیگ برتر بر عهده آن‌ها است.

به گزارش پیشرو ورزش، با توجه به اظهارات حامدنجفی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در هفته گذشته، قرار بود امروز جلسه‌ای با او حضور او و رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص واگذاری انتقال امتیاز تیم برگزار شود اما هنوز از زمان برگزاری این جلسه خبری نیست و به نظر می‌رسد این نشست در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نجفی در خصوص برگزاری جلسه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: منتظر اعلام هیات فوتبال هستیم. مالک باشگاه نامه‌ای را مبنی بر انصراف از مالکیت تیم به هیات فوتبال ارسال کرد اما هنوز پاسخی به آن نامه که در واقع نامه دوم به هیات فوتبال بود را نداده‌اند.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد اینکه هیات فوتبال آذربایجان در پاسخ به نامه اول محمدرضا زنوزی، اعلام کرد امکان انتقال تا پایان فصل میسر نیست و یا این وجود آیا همچنان به انتقال امتیاز در سریعترین زمان ممکن تاکید دارند، عنوان کرد: به هرحال باید بگویند که بر چه اساسی این حرف را می‌زنند. در حال حاضر باشگاه در حالت تعلیق است. هیچ فعالیتی ندارد و تمرینات هم برگزار نمی‌شوند. بعد از تماس تلفنی که هفته گذشته با رئیس هیات فوتبال داشتم دیگر صحبتی نکردیم و در انتظار پاسخ نامه دوم و زمان برگزاری جلسه هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا خبری مبنی بر اینکه جلسه در این هفته برگزار می‌شود یا خیر،شنیده است گفت: نه، من چیزی نشنیده‌ام.

نجفی در مورد اینکه با این اوصاف چه سرنوشتی در انتظار باشگاه ماشین است، اظهار داشت: بالاخره هیات فوتبال آذربایجان شرقی باید پای کار بیاید.

وی در مورد اینکه اگر این اتفاق نیفتد و هیات فوتبال مسئولیت باشگاه را قبول نکند آیا لیگ ۱۵ تیمی می‌شود، گفت: نمی‌دانم. این مساله در دست من نیست. من نماینده تام الاختیار مالک در بحث واگذاری هستم. او از تیمداری انصراف داده و در اختیار هیات فوتبال قرار داده است. از دید ما تیم در اختیار هیات فوتبال است. شرکت کردن یا نکردن تیم در مسابقات لیگ برتر بر عهده هیات فوتبال است. وقتی مالک از تیمداری انصراف داده معنی و مفهمومش همین است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

دکمه بازگشت به بالا