اخبار ورزشیورزش های رزمی

مدارک ایران برای رفع تعلیق جودو به CAS ارسال شد

مدارک ایران برای رفع تعلیق فدراسیون جودو به CAS ارسال شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای رفع تعلیق جودو گام های موثری برداشته اند. در جریان سفر هفته جاری مسعود سلطانی فر و رضا صالحی امیری به لوزان و دیدار با مقامات و مسئولان عالیرتبه IOC درباره رفع مشکل تعلیق جودو بحث شد.

در این سفر و در دیدار سلطانی فر و صالحی امیری درباره تعلیق جودو مذاکرات موثری صورت گرفت. براین اساس مجموعه دستگاه ورزش ایران مدارک مستدل خود را برای رسیدگی به این پرونده به دادگاه CAS ارائه داده تا در آینده نزدیک پرونده دوجانبه ای در این رابطه دادگاه عالی ورزش رسیدگی می شود. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان امیدوارند در این نهاد، مشکل جودو مرتفع گردد.

رضا صالحی امیری در این باره گفت: مدارک را برای CAS ارسال کردیم و در آینده نزدیک پرونده دوجانبه ای در دادگاه عالی ورزش رسیدگی می شود. مواضع خود را کامل در مورد جودو به باخ اعلام کردیم و گفتیم این تعلیق غیراخلاقی و غیرحقوقی و فاقد وجاهت حقوقی است. باخ هم گفت منتظر نتیجه CAS می ماند و براساس آن اعلام موضع می کند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا