اخبار ورزشیفوتبال ایران

محمودزاده:پنجره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس بسته است/فسخ یک طرفه برای بازیکنان تبعات حقوقی دارد

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: فسخ یک طرفه قرارداد برای بازیکنان تبعات حقوقی دارد و ممکن است باعث محرومیت آن‌ها شود.

به گزارش پیشرو ورزش، فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر در خصوص تعیین بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار معوقه پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در روز جمعه یک اسفند ماه در سیرجان برگزار می‌شود، از فردای این بازی دیدارهای دور رفت لیگ برتر به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: از روز شنبه دوم اسفند ماه تا پایان ساعت اداری بیست و هشتم اسفند ماه، زمان ثبت اداری و تایید بازیکنانی است که با باشگاه ها به توافق برسند البته فسخ قرارداد به خصوص فسخ قرارداد توافقی هر زمانی می توانند با یکدیگر قطع همکاری کنند.

او در خصوص حداکثر سهمیه قراردادهای جدید عنوان داشت: هر باشگاهی نسبت به ثبت بازیکن جدید حداکثر  ۶ بازیکن را  می‌تواند در اختیار بگیرد با رعایت شرایط آیین نامه. یعنی داشتن جای خالی در لیست اسامی خودشان، انشاءالله نسبت به ثبت قراردادها اقدام کنند که سازمان لیگ هم در این محدوده در خدمت باشگاه ها هست.

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال با اشاره به مطالبات باشگاه ها تاکید کرد: چون شرایط نیم فصل شرایط خاصی است انشاالله باشگاه با مراجعه به کمیته تعیین وضعیت و انضباطی، مشکلات حقوقی شان را که بخشی از آن در ابتدای فصل حل کردند بخش دیگر را در نیم فصل حل کنند که نسبت به ثبت قراردادها دچار مشکل نشوند.

محمودزاده در رابطه با نام تیم‌های که پنجره نقل و انتقالاتشان بسته است، تصریح کرد:  در لیگ برتر پنجره نقل و انتقال پرسپولیس و استقلال بسته است و با توجه به شرایطی که وجود دارد باید مکاتباتی با فیفا انجام داده و نسبت به حل مطالباتشان اقدام کنند که فیفا هم بعد حل این مسئله فورا نامه نگاری را انجام می‌دهد اگر نه که به مشکل برمی‌خورند. باشگاه فولاد خوزستان هم باید برای حل مشکلش اقدام کند.

او در پاسخ به اینکه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می توانند از بازیکنان جدید خود بهره بگیرند، اظهار داشت:  هر زمان که پنجره تیمی باز باشد در محدوده ۲ اسفند تا ۲۸ اسفند می توانند به ثبت قرارداد و ریجستر بازیکنان جدیدشان اقدام کنند و در این بین فرقی میان نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و دیگر تیم ها نیست.

او در پایان درباره فسخ های یکطرفه بازیکنان به برنامه “ورزش ایران” از رادیو ایران گفت:  درست است که در قضیه فسخ یکطرفه سازمان لیگ گاهی اوقات این موارد را ثبت می کند و آنها جدا می شوند اما تبعات حقوقی دارد و منتهی به این می‌شود که در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان را دچار محرومیت می کند. بازیکنان سعی کنند دقت عمل را در این زمینه به کار بگیرند و به راحتی از باشگاه هایشان جدا نشوند و همینطور باشگاه ها این موضوع را در نظر بگیرند.  هم مطالبات و هم مشکلات حل شود که انشاالله پرونده های کمتری در کمیته تعیین وضعیت به خاطر فسخ های یکطرفه داشته باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا