اخبار ورزشیاسلایدر اصلیکشتی و وزنه برداری

محمد بنا: افتخار می‌کنم که با شهید هادی هم باشگاهی‌ و رفیق بودم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: افتخار این را داشتم که مدت کوتاهی در کنار شهید هادی بودم و خیلی خوشحالم که یک سردیسی از او در اینجا است.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد بنا در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس شهید ابراهیم هادی در خانه کشتی اظهار داشت: پهلوانان واقعای شهدا هستند و خود شهید ابراهیم هادی نیز یکی از کشتی گیران خوب و هم دوره و هم باشگاهی خودم بود. افتخار این را داشتم که مدت کوتاهی در کنار او به عنوان رقفیق بودم و خیلی خوشحالم که حالا یک سردیسی از او در اینجا است. البته قبل از این به همت دبیر رئیس فدراسیون خانه شماره یک کشتی به نام او گذاشته شد. با دیدن این تندیس می‌توانیم یاد او را گرامی بداریم.

وی در مورد اینکه چطور شد به ابراهیم هادی پهلوان گفتند، گفت: البته او از لحاظ کشتی خوب بود و استعداد این را داشت که بهتر شود، اما به هرحال با شروع انقلاب فکر و عقیده او به سمت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای رفت و با شروع جنگ نیز از داوطلبین اول بود و آنجا دیگر اوج کارش بود. مصطفی صدرزاده هم اگر شد شهید صدرزاده با کتابی که از ابراهیم خواند، این اتفاق افتاد و مثل خیلی از جوان‌های دیگر او را الگو قرار داد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه نصب این سردیس چه انگیزه‌ای در میان کشتی گیران ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت: حاج قاسم نیز باستانی کار بوده است و خیلی از این شهدای گرانقدر روزی پایشان را روی تشک کشتی گذاشتند و ما افتخار می‌کنیم که کشتی گیر بودند و در کنار آن با حضور در جبهه‌ها پهلوانی واقعی را معنی کردند. خود به خود وقتی جوانی وارد سالن می‌شود، اگر هم اینها را نشناسد، پرس و جو می‌کند تا پهلوانی واقعی را یاد بگیرد. همه می‌توانند راه ابراهیم هادی را در پیش بگیرند، نه تنها کشتی گیران. ابراهیم وقتی زنده بود هم منش پهلوانی داشت و دستگیر بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهار =

دکمه بازگشت به بالا