اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

محبی: حریفان سرسختی دارم، اما یک قدم هم پا پَس نمی‌کشم

قهرمان وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی گفت: حریفان باتجربه و سرسختی دارم، اما باعث نمی‌شود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی حتی یک قدم پا پس بکشم و بترسم.

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام تختی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی، پس از تغییرات در کادرفنی تیم ملی در یکی از مسابقات مهمی که مورد نظر کادرفنی بود نتیجه گرفتم.

وی ادامه داد: با توجه به حضوری که در سال‌های اخیر در این جام داشته‌ام بنظرم سطح مسابقات از نظر کیفی و فنی بالا بود و از طرفی با توجه به اینکه رقابت‌ها به میزبانی کرمانشاه و در شهر خودمان برگزار می‌شد قهرمانی در مسابقات اهمیت بالای برای من داشت که به آن رسیدیم.

دارنده مدال طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد آسیا درباره حضورش در جمع مدعیان و رقابت با هادی و قاسمی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و سپس المپیک است؛ می‌دانم که حریفان باتجربه و سرسختی دارم، اما باعث نمی‌شود حتی یک قدم پا پس بکشم و بترسم. با تمام توانم برای رسیدن به هدفم تلاش می‌کنم.

محبی تصریح کرد: خوشبختانه در این سال‌ها در میادین بین‌المللی مختلفی به میدان رفتم که باعث شد تجربه بین‌المللی‌ام بالا برود و اعتماد به نفس لازم را بدست بیاورم. حالا هم بعد از هر مسابقه‌ای از اشتباهاتم درس می‌گیرم و سعی می‌کنم برای مسابقات بعدی نقاط ضعفم را برطرف کنم و رو به جلو حرکت کنم.

وی درباره برنامه آینده‌اش  و اینکه به نظر می‌رسد کادر فنی نفرات برتر جام تختی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در نظر بگیرد گفت: در هر میدانی که کادرفنی صلاح بداند کشتی خواهم گرفت. سال ۲۰۱۷ در قهرمانی آسیا طلا گرفتم و اگر انتخاب شدم، امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

قهرمان جام تختی در خصوص رقابت فینال و اینکه با اختلاف اندکی به پیروزی رسید، گفت: نمی‌خواستم در فینال خیلی فشار بیاورم به همین دلیل با همان نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی مسجل شده بود خیلی فشار نیاوردم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا