اخبار ورزشیفوتبال ایران

مجیدی: خنده دار است که می گویند نبود هواداران به سود من است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خنده دار است که می گویند نبود هواداران به سود من است، مطمئن باشید نبود هواداران به ضرر من است.

به گزارش پیشرو ورزش، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دربی ۹۷ که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد در خصوص مسابقه فردای تیمش اظهار داشت: در ابتدا از آقایان نوری فر و نصیری و باشگاه استقلال تشکر می کنم، ۲ بازی قبل بود ما وقتی به سازمان لیگ می رفتیم باید از بانک رد می شدیم! همانطور که می دانید در پایین سازمان لیگ بانک قرار دارد.

*می خواستم به سازمان لیگ بروم اما گفتند فیش بگیرید

وی افزود: یک روز می خواستم به سازمان لیگ بروم یک نفر گفت کجا می روید؟ باید فیش بگیرید! من گفتم کار بانکی ندارم و می خواهم به سازمان لیگ بروم.

* برای برد وارد زمین می شویم

سرمربی استقلال تصریح کرد:اولین چیزی که می شود گفت این است که دربی برای هر دو تیم حساس است.با توجه به وضعیت یک امتیاز نه به درد ما می خورد و نه به درد پرسپولیس و هر دو تیم برای برد وارد زمین می شوند.نظر شخصی من این است که تیم من بهترین تیم لیگ است.گذشت زمان ثابت می کند چرا این حرف را زدم. من به تیم و تک تک بازیکنانم ایمان دارم، بازیکنان استقلال بسیار باهوش هستند و می توانند انتظارات را برآورده کنند ولیتیم پرسپولیس هم تیم خوبی دارد و بازی سختی برای ما خواهد بود ولی ما تفکرمان بازی هجومی است و برای برد وارد زمین می شویم.

* وضعیت غفوری هنوز مشخص نیست

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: متاسفانه ووریا غفوری دچار مصدومیت شده و با توجه به بازی فوق العاده ای که هفته پیش انجام داد شرایط او هنوز مشخص نیست.دکترهای تیم ما در حال تلاش هستند تا او به شرایط بازی برسد. رضاوند هم مصدوم است و هنوز وضعیتش مشخص نیست و بعد از تمرین امروز در مورد آنها تصمیم گیری می شود.

* انتخاب این داور خوب بود

سرمربی استقلال در خصوص داوری بازی فردا گفت: متاسفانه تا ما حرف می زنیم آقایان یک جمله یاد گرفته اند و می گویند فرار رو به جلو است. من تیمم باخت نداشته و ۴ تساوی داشته، ۳ تساوی ما به جز نفت آبادان در شرایطی رقم خروده که تیم ما خوب کار نکرد.هیچوقت امکان ندارد در عرصه مربیگری ۲ کار را انجام بدهم، اینکه تیمم نتیجه نگیرد بگویم بازیکنم بد بازی کرد یا داور بد بود.به بازیکنانم گفته ام هر نتیجه ای کسب شود برای سرمربی است و باخت هم مال من است.نمی دانم چرا فوری می گویند فلانی می خواهد فرار رو بهه جلو کند. بروید بازی ها را ببینید، تیم ما در بازی قبل ۹ موقعیت ایجاد کرد اما مساوی کردیم در کل به نظرم انتخاب این داور انتخاب خوبی بود.

* خنده دار است که می گویند نبود هواداران به سود من است

مجیدی در خصوص غیبت تماشاگران استقلال و اینکه خیلی ها می گویند نبود تماشاگران به سود مجیدی است گفت: در این ۲ سال که سرمربی استقلال بودم هیچ زمان در حضور تماشاگران استقلال تیمم نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار. بروید از بازیکنان استقلال سوال کنید وقتی می خواهند بازیکن انتخاب کنم ۵۰ در صد به خاطر هواداران است. زمانی که بازی می کردیم وقتی از تونل رد می شدیم اول نگاه می کردیم چقدر تماشاگر آمده است.الان هم همین است،حضور تماشاگر به ما انگیزه ۲ برابر می دهد پس چطور حضور آنها به نفع من نیست؟ بزرگترین امتیاز استقلال که تماشاگر است را در عرصه مربیگری در اختیار ندارم.امیدوارم مسئولان کاری کنند هواداران به استادویم برگردند.خنده دار است که می گویند نبود هواداران به سود من است.

* فکر می کنید منچسترسیتی پول ندارد بازیکن بخرد؟

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است رضایی فردا برای استقلال باز هم بازی کند گفت: اجازه بدهید در مورد ترکیب حرف نزنم ولی جوان ها باید بیایند و بازی کنند. شما فکر می کنید منچستر سیتی پول ندارد بازیکن بخرد که به یک ۱۷ ساله بازی می دهد.؟ آنها هم از جوانان استفاده می کنند. این موضوع باید جا بیفتد. ما مثال بازیکنان خیلی خوبی داریم. امسال از جوانانی استفاده کردم که چند سال برای تیم ما بازی کنند.بازیکنانی مثل حسین زاده، رضایی و صادقی و سبحان خاقانی قطعا در آینده حرف های زیادی خواهند داشت.

* واکنش به موضوع تبلیغات محیطی

خبرنگاری سوال کرد که ‌آیا مساله تبلیغات محیطی تاثیری در کار شما دارد و آیا ممکن است مثلا اتفاقی رخ بدهد که بگویند سازمان لیگ علیه استقلال اقداماتی انجام داد که مجیدی گفت: با احترام به شما نه در مورد این مسائل فکر می کنم ونه برایم مهم است.اجازه بدهید در حیطه کاری خودم صحبت کنم و اصلا به این مسائل فکر نمی کنم.

* ترکیب ما تغییرات زیادی نداشته است

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش تغییرات زیادی در هر هفته در ترکیب خود دارد و هنوز به ۱۱ بازیکن اصلی نمی رسد پاسخ داد:من فکر نمی کنم اینطور باشد، ما بر اساس سیستم تیم مقابل در این یکی دو هفته ترکیب را به صورت جزئی عوض کردیم. اینکه می گویید ترکیب ما تغییرات زیادی داشته را قبول ندارم.

* در مورد صحبت های مدیران عامل سرخابی هیچ اطلاعی ندارم

مجیدی در خصوص جدال لفظی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه ‌آیا این موضوع روی بازیکنان و کادر فنی دو تیم تاثیر دارد یا خیر گفت:من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. مهمترین مساله در این بازی تمرکز است. موردی که شما گفتید را به بازیکنانم گفتم که اصلا وارد این مسائل نشوند. از بازیکنانم خواستم اصلا به این مسائل ورود نکنند و خودم هم ورود نکردم.. یعنی اگر شما در مورد جزئیات و صحبت های مدیران عامل دو باشگاه سوال کنید من هیچ اطلاعی از آن ندارم و وارد جزئیاتش نشدم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا