اخبار ورزشیفوتبال ایران

مجیدی: باد اجازه کار تاکتیکی به هر دو تیم را نمی داد/ شخصیت تیمی در استقلال باید بیدار شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در این بازی باد اجازه کار را به هر دو تیم نمی‌داد ولی ما به همه بازیکنان تیممان نیاز داریم و اگر لازم باشد از همه استفاده می‌کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، فرهاد مجیدی بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی در خصوص با برنامه بودن تیمش در این دیدار اظهار داشت: روز اولی که مسئولیت استقلال را قبول کردم و در مصاحبه اول گفتم این بود که باید روی بردن و شخصیت تیمی استقلال کار کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا با سفر دیاباته و بازی کردن مطهری باید شاهد دیدارهای استقلال بدون دیاباته باشیم، گفت: ما در مقابل پیکان و در مقابل ماشین سازی تاکتیک های مختلف داشتیم و اجازه بدهید در مورد مسائل تاکتیکی صحبت نکنم. در این بازی باد اجازه کار را به هر دو تیم نمی‌داد ولی ما به همه بازیکنان تیممان نیاز داریم و اگر لازم باشد از همه استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های مجیدی برای ادامه راه چیست گفت: باز هم می‌گویم شخصیت تیمی در استقلال باید بیدار  شود و من سعی می‌کنم روی این موضوع در ادامه راه کار کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا