اخبار ورزشیفوتبال ایران

مجیدی:من تصمیم می‌گیرم چه بازیکنی بازی کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقاد خیلی‌ها از سبک بازی تیمش گفت:زیاد به این خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم.

به گزارش پیشرو ورزش، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر اظهار در خصوص اینکه امروز تیمش موقعیت‌های گل زیادی را از دست داد اظهار داشت: برای تیمی که بهترین خط حمله لیگ را دارد این صحبت بی انصافی است. من از عملکرد مهاجمانم خیلی راضی بودم. تیم تراکتور تیم جنگنده‌ای است و بازی مقابل این تیم راحت نبود. ۳ امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم و بابت این موضوع خوشحال هستم. ما امروز فرصت‌های زیادی ساختیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. فکر نمی‌کنم تراکتور حتی یک ضربه به چارچوب هم داشته باشد اما در مجموع از عملکرد کلی تیمم راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها معتقد هستند استقلال زیبا بازی نمی‌کند گفت: زیاد به این خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. این افردا خیلی نیستند، آنها کسانی هستند که شما را به اینجا می‌فرستند که سوال بپرسید.

مجیدی در خصوص اینکه آیا انتظار داشت تراکتور اینقدر ضعیف باشد گفت: تراکتور تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم سخت است. من این پیش بینی را نداشتم که بازی راحتی داریم. تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئنا آنها در آینده می‌توانند جایگاه خوبی را کسب کنند. تراکتور در این فصل برای اولین بار با ۳ دفاع بازی کرد و تا حدودی هم موفق بود اما به هر حال ما برنده بازی شدیم، برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه نقش هافبک‌ها در این بازی و نتیجه چقدر تاثیرگذار بود گفت: نظر شخصی من این است که تیم ما مستحق برد بود. همان چیزی که از بچه‌ها خواستم را اجرا کردم. افتخار می‌کنم که چنین بازیکنانی را دارم ولی به آنها پیغام می‌دهم چیزی تمام نشده است و باید راهمان را درست مثل ۱۸ هفته‌ای که نباختیم ادامه بدهیم.

خبرنگاری گفت نظر شما در مورد بازی چیست و ظاهرا دو بازیکن شما به نام یزدانی و مرادمند سرباز هستند که مجیدی پاسخ داد:من در مورد بازی به اندازه کافی صحبت کردم اما ظاهرا شما گوش ندادید. در مورد سوالتان دوم شما باید بگویم در حیطه کاری من نیست که پیرامون صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه چرا برخی بازیکنان مثل غفوری و مطهری برای استقلال بازی نمی‌کنند و یا کم بازی می‌کنند هر چند در نهایت تشخیص با سرمربی است گفت: سوالی مطرح کردید که خودتان هم جوابش را دادید. این در حیطه کاری سرمربی است که چه بازیکنی بازی کند و من تشخیص می‌دهم چه کسانی در ترکیب تیممان قرار بگیرند. من بر اساس نیاز تیم با مشورت کادر فنی تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی بازی کند. ما بر اساس این موضوع که با چه تیمی بازی داریم و شرایط آن مسابقه نفرات مد نظر را به میدان می‌فرستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا